Grijze vlekken op blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kek
    Expert Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2019
    • 95

    #1

    Grijze vlekken op blad

    Korting op 420shop
    Hallo mede forumers,

    Kom tegen een klein probleempje, blad begint rare 'brand' vlekken te krijgen, weet iemand hier meer van?

    Thanks
    Attached Files
  • Weske
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2018
    • 1237

    #2
    Ik denk zelf een magnesium probleem
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment

    • Kek
      Expert Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2019
      • 95

      #3
      Hm, kon er niet veel over vinden, wat voor product raad je aan om te gebruiken om het magnesium te verhogen?
      Heb altijd Plagron gebruikt, laatste tijd wat geminderd omdat de potten nogal groot zijn

      Plagron Alga bloom, Pure zym en elke week Sugar royal.
      Ben sinds vandaag begonnen met een klein beetje green sensation.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Das gewoon beestjes schade.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Kek
          Expert Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2019
          • 95

          #5
          QnQ Moet ik hier wat aan doen of doet dit verder geen grote schade aan de plant en de bloei?
          Valt me op dat een tweede plant het ook heeft aan de achterkant, en er nog twee zijn met beginnende schade.
          Kon verder niet zulke patronen vinden op de "Gaatjes in bladeren" topic.

          Ook heb ik net deze specifieke blad geplukt voor betere inspectie, Dit lijkt me op stikstofoverschot, correct me if I'm wrong


          Man man man, zie de toppen al komen en neemt gelijk ook wat kleine 'probleempjes' mee, ging allemaal zo soepel in de groei
          Attached Files
          Last edited by Kek; 2 September 2019, 19:13. Reden: net geplukt, 2 min geleden. Even bijzetten))

          Comment

          • exmember47012
            Wicked Stoner
            Member
            • Oct 2018
            • 221

            #6
            Ik zie geen problemen hoor, gewoon wat beestjesschade. geen stikstofoverschot of magnesiumprobleem dus, lekker zo doorgaan

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Als je geen beestje ziet kun je er weinig aan doen, behalve Neemolie spuiten, dat werkt wel een beetje preventief tegen beestjes.
              Het zal van iets groters zijn, een wants, een sprinkhaan, zoiets..

              Stikstofoverschot ?
              Idunno man, ik zie dat niet. Ik zit wel op de klapjap dus dat beeld is niet helemaal jofel.
              Bedoel je die hele kleine stipjes ? Dat is ook van beestjes.

              Och, geen paniek hoor, dit stelt echt nog niks voor.
              Als je voeding geeft waar wat meer stikstof in zit (meestal groeivoeding) dan kun je die ietsjes verlagen, en als je verder niks bijzonders ziet gewoon doorgaan met wat je deed.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Kek
                Expert Stoner
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2019
                • 95

                #8
                Awesome man, heel erg bedankt allemaal!!
                Kunnen de dames lekker verder bloeien zonder me zorgen te maken

                Comment

                Bezig...