Dag medekwekers,
Na enkele rondes onder een 600watt hps ben ik nu het budget het toelaat ook overgeschakeld naar de CXB3590 cob´s. Afstand tot de lamp 45 cm a 50cm.
Ik heb momenteel 7 plantjes staan onder 6 cob´s (volgende kweek worden dit er 10 of 12) in 28L root poch potten.
Ze zitten momenteel 32 dagen in de groei.
De grond die ik gebruik is Plagron light mix in combinatie met terra grow (4ml per liter) en terra bloom en wat Canna Rhizotonic (1ml per liter).
Ik geef om de dag gemiddeld 400ml water (PH 6) per plant.
2x OG kush, 2x Critical, 2x Ww en 1x Kalini Asia.
Tent is 1m20 bij 1m20.
Luchtvochtigheid zit rond de 55% en temperatuur 22 met lampen aan en 17 met lampen uit.
Over enkele dagen kan volgens mij de klok op 12/12 maar nu zag ik vandaag dat sommige bladeren lichtjes verkleuren en wat opkrullen.
Ik dacht aan calciumtekort maar dan worden ze normaal toch eerder geel?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen zodat ik het probleem kan verhelpen.
Alvast bedankt,
Grt Kooosh
Na enkele rondes onder een 600watt hps ben ik nu het budget het toelaat ook overgeschakeld naar de CXB3590 cob´s. Afstand tot de lamp 45 cm a 50cm.
Ik heb momenteel 7 plantjes staan onder 6 cob´s (volgende kweek worden dit er 10 of 12) in 28L root poch potten.
Ze zitten momenteel 32 dagen in de groei.
De grond die ik gebruik is Plagron light mix in combinatie met terra grow (4ml per liter) en terra bloom en wat Canna Rhizotonic (1ml per liter).
Ik geef om de dag gemiddeld 400ml water (PH 6) per plant.
2x OG kush, 2x Critical, 2x Ww en 1x Kalini Asia.
Tent is 1m20 bij 1m20.
Luchtvochtigheid zit rond de 55% en temperatuur 22 met lampen aan en 17 met lampen uit.
Over enkele dagen kan volgens mij de klok op 12/12 maar nu zag ik vandaag dat sommige bladeren lichtjes verkleuren en wat opkrullen.
Ik dacht aan calciumtekort maar dan worden ze normaal toch eerder geel?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen zodat ik het probleem kan verhelpen.
Alvast bedankt,
Grt Kooosh

Comment