kano blaadjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DonMega
    Stekje
    • Jan 2012
    • 8

    #1

    kano blaadjes.

    Korting op 420shop
    hallo allemaal!
    ik ben Peter V. en heb wat collectieve kennis nodig...
    want dit krullen van de blaadjes heb ik nog nooit eerder mee gemaakt,normaal zweer ik bij Big Bud autoflower zaadjes...
    dit zijn echter Amnesia haze zaadjes ,autoflowers
    ze zijn 10 oktober ontkiemd en eigenlijk gaat alles vrijwel zn gangetje alleen nu vallen me een paar plantjes op door die krulblaadjes
    van de 10 zijn t er gelukkig maar 2 met die symtomen,desalniettemin ben ik graag op de hoogte of ik t kan verhelpen
    de plantjes staan in batmix grond en geef ze nagenoeg alleen maar water vooralsnog...
    ze staan onder 2 led lampen en in een temperatuur van ongeveer 26 a 27 graden,zijn de lampen uit dan koelt t af tot ongeveer 19 a 17gr.
    al zal dat naarmate t kouder wordt wel iets verder dalen uiteraard,maar laat ik niet vooruitlopen
    mn afzuiger is iets te groot/zwaar voor de ruimte,vraag me geen specifieke afmetingen aub want daar ben ik geen ster in
    en gebruik maar 1 fan in de ruimte om de plantjes wat te laten ventileren en wat te bewegen..

    dus mocht iemand antwoord of suggesties hebben dan hoor ik die graag!
    leer graag altijd nog wat bij!
    Attached Files
  • GrnLeavz
    Senior Stoner
    Nieuw Lid
    • Oct 2019
    • 27

    #2
    Hoe hoog hangen je lichten boven de planten? Mss even wat hoger hangen en zien of het helpt.

    Comment

    • DonMega
      Stekje
      • Jan 2012
      • 8

      #3
      lampen hingen er net ongeveer 25cm boven de plantjes ,dus kunnen idd al wel een stukkie hoger ja... rond de 40 a 50 cm toch zoiets?

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Wat ik zo zie... een warmte probleem! Opkrullend blad heeft te maken met het te hard verdampen!

        Zoals Grn aangaf lamp wat hoger hangen en afwachten!

        Pssss staat doe fan op je blad? Dat kan ook de oorzaak zijn!

        Gr Ricky
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Yep veel te heet of veel teveel wind.
      De fan mag je ook niet op de plantjes richten.
      Dat is echt nergens goed voor bij binnenkweek
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • DonMega
        Stekje
        • Jan 2012
        • 8

        #5
        ik ga er zeker even wat meer aandacht aan geven,weet nu al enkele punten dus hoop op t beste ghehe

        Comment

        Bezig...