Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kano blaadjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kano blaadjes.

    Korting op 420shop
    hallo allemaal!
    ik ben Peter V. en heb wat collectieve kennis nodig...
    want dit krullen van de blaadjes heb ik nog nooit eerder mee gemaakt,normaal zweer ik bij Big Bud autoflower zaadjes...
    dit zijn echter Amnesia haze zaadjes ,autoflowers
    ze zijn 10 oktober ontkiemd en eigenlijk gaat alles vrijwel zn gangetje alleen nu vallen me een paar plantjes op door die krulblaadjes
    van de 10 zijn t er gelukkig maar 2 met die symtomen,desalniettemin ben ik graag op de hoogte of ik t kan verhelpen
    de plantjes staan in batmix grond en geef ze nagenoeg alleen maar water vooralsnog...
    ze staan onder 2 led lampen en in een temperatuur van ongeveer 26 a 27 graden,zijn de lampen uit dan koelt t af tot ongeveer 19 a 17gr.
    al zal dat naarmate t kouder wordt wel iets verder dalen uiteraard,maar laat ik niet vooruitlopen
    mn afzuiger is iets te groot/zwaar voor de ruimte,vraag me geen specifieke afmetingen aub want daar ben ik geen ster in
    en gebruik maar 1 fan in de ruimte om de plantjes wat te laten ventileren en wat te bewegen..

    dus mocht iemand antwoord of suggesties hebben dan hoor ik die graag!
    leer graag altijd nog wat bij!
    Attached Files

    #2
    Hoe hoog hangen je lichten boven de planten? Mss even wat hoger hangen en zien of het helpt.

    Comment


      #3
      lampen hingen er net ongeveer 25cm boven de plantjes ,dus kunnen idd al wel een stukkie hoger ja... rond de 40 a 50 cm toch zoiets?

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Wat ik zo zie... een warmte probleem! Opkrullend blad heeft te maken met het te hard verdampen!

        Zoals Grn aangaf lamp wat hoger hangen en afwachten!

        Pssss staat doe fan op je blad? Dat kan ook de oorzaak zijn!

        Gr Ricky

      #4
      Yep veel te heet of veel teveel wind.
      De fan mag je ook niet op de plantjes richten.
      Dat is echt nergens goed voor bij binnenkweek
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        ik ga er zeker even wat meer aandacht aan geven,weet nu al enkele punten dus hoop op t beste ghehe

        Comment

        Bezig...
        X