Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Reliėf op blad, vergeling, bladpunten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reliėf op blad, vergeling, bladpunten

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by smoked bud; 28 February 2020, 15:37.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Wat is het probleem want ik zie het niet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            hallo,
            ja er is zo op 1plant heel veel rimpelvorming en lichte vergeling
            en op 3andere planten de nieuwe bladeren die erg afhangen en toekrullen

            Comment


              #7
              hallo QnQ

              ik ga je howto eens proberen gebruiken

              waarvoor dank alvast

              deze is 1 van de gezonde die ertussen zit (licht hangende bladeren,geen vergeling en ook geen rimpelvorming)


              deze heeft erge toekrulling naar boven toe van het blad










              en de laatste 4 foto's zijn die van de plant die zo enorm rimpelvorming begint te krijgen

              greetings
              Attached Files

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Zie maar 1 foto (attached file), dus volgens mij is het niet helemaal gelukt

              #8
              de totaalfoto 1.1.jpg
              de volgende foto's zijn van de plant met rimpelvorming,licht hangende bladeren en beginnend lichtgele verkleuring 1.2.jpg 1.3.jpg 1.4.jpg 1.5.jpg
              de volgende foto's zijn die van de 2planten met heel afhangende bladeren die ook naar boventoe beginnen toekrullen en lichtgeel beginnen te worden ten opzichte van de rest 1.6.jpg 1.7.jpg 1.8.jpg 1.9.jpg
              en de volgende foto is 1van een plant die er normaal uitziet zoals de rest (mss een beetje lichte bladafhanging maar niet veel en ook mooi groen) 20200228_131542.jpg

              wat ik ook opmerk is de planten die ik hierboven beschreven heb met problemen,dat die ook een beetje achter beginnen te raken met de groei ten opzichte van de rest

              greetingz en hopelijk is het nu gelukt
              Attached Files

              Comment


                #9
                Ik weet niet of jullie alles kunnen zien
                bij mijn vorige post (wat ik zie) staat alles mooi uitgelegd en overal foto's bij met uitleg tussenin en het zijn in totaal 10 foto's

                grtzz

                Comment


                  #10
                  Foto's met flits in het donker kan al eens genoeg zijn voor herma's te krijgen.

                  Comment


                    #11
                    Hallo
                    ik heb speciaal gewacht naast de tent tot het licht uitviel en dan direct (binnen de 2minuten) de foto's genomen.
                    het was het enigste dat ik kon verzinnen
                    want met het licht aan zie je het probleem niet zo duidelijk.

                    hoe nemen jullie eigenlijk meestal de beste foto's?enige tips?
                    normaal ben ik geen voostander van foto's maar nu er een probleem is kan ik niet veel anders.
                    in het echt zie je het probleem veel duidelijker dan op de foto's.
                    daardoor denk ik wel dat ik een beginnend probleem heb.de lamp is zojuist terug aangesprongen en ik zal eens gaan kijken om foto's te nemen met het licht aan en ook of het probleem niet verslechterd is.

                    grtzz

                    Comment


                      #12

                      Comment


                        #13
                        Dank je
                        maar toch ....
                        denk dat er een probleem op komst is
                        ben zonet gaan kijken,alsook mijn 25l vat terug afgezuurd (ook een veelbesproken probleem heb ik al gelezen)

                        heb betere foto's genomen
                        1ste foto is weer de plant met rimpelvorming
                        2de,3de en 4de zijn de hangende bladeren die naar boven toe toekrullen
                        en de laatste foto is volgens mij hoe een perfecte plant er hoort uit te zien 20200228_195406.jpg 20200228_203322.jpg 20200228_203407.jpg 20200228_203430.jpg 20200228_203454.jpg

                        Comment


                          #14
                          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                          Comment


                            #15
                            Waarom gebruik je bio grond en minerale voeding ?
                            Ik zie niet zoveel mis bij de plantjes, hooguit wat overvoeding op de 1e foto van de laatste serie en de 2e foto staat misschien iets te nat maar das allemaal miereneuken.

                            Alleen die combi aarde voeding kan beter maar das niet zo dat je meteen problemen daarmee krijgt.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X