Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergelend blad en bruine bladkartels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergelend blad en bruine bladkartels

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    Ik ben bezig aan mijn 1e buitenkweek en er beginnen precies wat bladproblemen op te duiken. Sommige bladeren worden geel en bruin
    ​​​​​Andere krijgen zwarte puntjes. Ze staan in universele potgrond en ik geef voeding voor tomatenplanten. De ph is tussen 6 en 6.5
    Zien jullie grote problemen? Knip ik de slechte bladeren weg?

    Bedankt voor de tips
    Grtz
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Welke voeding gebruik je precies? En hoeveel? En heb je misschien een foto van de hele plant?
    Last edited by Rutgerr; 3 August 2020, 17:24. Reden: mogelijk onjuiste info gegeven

    Comment


      #3
      Zeker de slechte bladeren niet wegknippen als je het probleem niet opgelost hebt anders gaat de plant het volgende blad aanspreken.

      Zo te zien hebben ze een grond-tekort. De pot lijkt halfvol.
      Die bruine punten kan overvoeding zijn of ze staan te nat.
      Welke pH is tussen 6 en 6.5, hoe meet je dat en hoe pas je dat aan ?

      [titel aangepast. Bladprobleem is wel duidelijk als het in het bladproblemen-forum staat]
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X