Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blaadje onderaan de plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blaadje onderaan de plant

    Korting op 420shop
    Hi.

    ik ben een hobby groeier en heb nu voor de tweede keer twee planten in de groei. De eerste keer was Afghan Skunk en nu heb ik twee auto flowers staan.

    Nu heb ik voor de tweede keer dezelfde blad problemen. Het begint onderaan en werkt zig langzaam omhoog (kijk foto's). Het begint onderaan met vergeling, en in het midden van de plant krijgen sommige bladeren bruine vlekken, later wordt het blad ook geel en sterft af.

    De planten staan in light mix, met wat zeewier voeding, een handje kalk en kippenmest. Ik geef ze ook vloeibare voeding.

    ik heb met de eerste planten wat dingen uit geprobeerd om te kijken of het zou helpen tegen de bladbeschadigingen. Helaas heeft het niet echt gewerkt en had ik een kleine oogst van 20gr per plant. Ik weet dat je met autoflower weinig a geen ruimte hebt voor het herstellen van foutjes. Maar ik ben nu toch wel benieuwd wat er fout gaat.

    Daarom dus de vraag of iemand een idee heeft wat dit kan zijn?
    Attached Files

    #2
    zeewier voeding, een handje kalk en kippenmest. Ik geef ze ook vloeibare voeding.

    rare combinatie , welke vloeibare voeding geef je ?

    Comment


    • Plantjesforfun
      Plantjesforfun commented
      Editing a comment
      Plagron grow en plagron bloom

    • Plantjesforfun
      Plantjesforfun commented
      Editing a comment
      Voordat ik uberhaupt kalk, kippenmest en zeewier had toegevoegd waren de bladproblemen veel erger.

      Vandaar deze rare combo, aangezien het enigszins blijkt te werken.

    #3
    Vanaf de hoeveelste week ben je beginnen voeden

    Comment


    • Plantjesforfun
      Plantjesforfun commented
      Editing a comment
      Na de derde vertakking ben ik begonnen met lichte voeding

    #4
    Wat een goeie titel

    Je maakt je serieus druk om dat ene gele blaadje, het allereerste blaadje dat ze kreeg weken geleden ?

    Aight...dan ga je nog wel zenuwachtiger worden.
    Buitenplanten hebben altijd schade, en dit is helemaal niks.

    Ik zal de titel even aanpassen, want "bladprobleem" is net zo kut als "help".
    Last edited by QnQ; 8 August 2020, 21:06.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X