Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Veel gele bladeren in een korte tijd; meer voeding nodig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Veel gele bladeren in een korte tijd; meer voeding nodig?

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Wiu; 30 September 2020, 19:35.

    #2
    met buitenkweek moet je geluk hebben,is nu te nat en te koud ,gewoon voeding kopen en de max geven wat er op de fles staat en hopen dat het wat warmer gaat worden.omdat er weinig zon is zullen je planten weinig verdampen dus ook weinig drinken.pas wateren als je zeker weet dat ze lichter in gewicht zijn.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Haal gewoon biobizz bij. Daar mankeert niks aan je hebt een stikstoftekort door te weinig of te laat voeding geven.

    • Wiu
      Wiu commented
      Editing a comment
      QnQ Oke bedankt, dan ga ik daar weer grow en bloom van halen. Dan wel de volgens het schema aangerade hoeveelheid geven, of meer?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Het schema geeft het maximale aan.
Bezig...
X