nieuwe kweek en al problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fredn911
    Senior Stoner
    • May 2009
    • 32

    #1

    nieuwe kweek en al problemen

    Korting op 420shop
    weet niet wat er scheel 2de week en gewoon water met pH +/- 6,0planten 010.jpgplanten 006.jpgplanten 011.jpgplanten 004.jpgplanten 008.jpgplanten 012.jpgplanten 005.jpg weet iemand mss wat gedaan
  • lange1908
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Nov 2010
    • 543

    #2
    Re: nieuwe kweek en al problemen

    heb je eventueel meer data? LV, themp., welke grond, voeding in water? welk soortje is dit? blue mistic?


    yow

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #3
      Re: nieuwe kweek en al problemen

      heb je al voeding gegeven ? dit lijkt mij op overvoeding ??
      sigpic

      Comment

      • fredn911
        Senior Stoner
        • May 2009
        • 32

        #4
        Re: nieuwe kweek en al problemen

        ja blue mistic nog geen voeding maar heb de voeding van hesi ? overdag 25° snachts 18°, 400watt lamp hps , de aarde is compo sana met geano en zelf perliet bij gedaan

        Comment

        • lange1908
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Nov 2010
          • 543

          #5
          Re: nieuwe kweek en al problemen

          ik herken de misvorming aan het blad, die stompe vorm ipv scherpe vorm aan de rand van het blad... ook van royal queen dus... raar...

          Jij hebt ze waarschijnlijk ook meteen in grow-mix ofzo gepot? net zoals ik gedaan heb...? Indien zó, Dan komt het wel goed maar volgende keer stekgrond...


          groeten

          Comment

          • pedro
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 432

            #6
            Re: nieuwe kweek en al problemen

            Ik sluit me aan bij lange1908 'k denk ook vebranding door overvoeding door ze te vroeg in te zwaar bemeste aarde te zetten. Je planten staan ook veel te nat.

            Grtjs,
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #7
              Re: nieuwe kweek en al problemen

              sana met geano en zelf perliet bij gedaan[/QUOTE]

              je bedoelt GUANO ???? logisch dat jou planten kapot zijn aant gaan

              Comment

              • Buizerd
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 1161

                #8
                Re: nieuwe kweek en al problemen

                Reeds bemeste grond en dan Guano erbij... Guano is erg sterk.

                Overvoeding denk ik.

                Maar je geeft bar weinig info.

                gr
                B.

                Comment

                • fredn911
                  Senior Stoner
                  • May 2009
                  • 32

                  #9
                  Re: nieuwe kweek en al problemen

                  thx everyone volgende keer geen guano
                  g

                  Comment

                  • fredn911
                    Senior Stoner
                    • May 2009
                    • 32

                    #10
                    Re: nieuwe kweek en al problemen

                    planten 005.jpgplanten 004.jpghier zijn nieuwe pics heb ze juist verpot in beetje grotere potten, in sana compo gewone aarde met perliet in
                    hoop det het zal beteren en gewoon zuiver water geven pH 6

                    Comment

                    • StickArt
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2010
                      • 39

                      #11
                      Re: nieuwe kweek en al problemen

                      Zelfde probleem, zelfde grond, Composana Universeel potgrond, maar dan samen met Plagron Wormenhumus/mest.
                      Ik heb dan wel de 2e week voeding meegegeven: Hesi Wortelcomplex. En dan heb ik ook precies zelfde probleem, sommige bladeren roestvlek achtig, en beetje vage randen.

                      Ik laat ze zo wel staan denk maar geef alleen pH correct kraanwater mee. Hopen dat het beter gaat.

                      Ik denk dat Compo al te sterk is voor jonge plantjes, want mijn pas 1week oude Lemon Skunk is ookal aan de gele kant.

                      Comment

                      • member10463
                        Banned
                        • Sep 2010
                        • 510

                        #12
                        Re: nieuwe kweek en al problemen

                        er is zoiets dat men zaai en stekgrond noemt en dat dient om de eerste twee weken de jonge stekjes of de kiemen de kans te geven een wortelstelsel uit te bouwen . cannabis is een prachtige plant die je heel goed kan belonen maar het heeft een beetje tijd nodig . in mijn ogen lijkt het wel dat de jeugdige hier op het forum denken dat als ze een pot , zaad en voeding hebben dat men liefst op zo sznel mogelijke tijd een top van +100 gram heeft alleen werkt het zo niet. ik heb de foto's niet bezien maar roestvlekken in het blad in grillige vormen duiden op te hoge waardes voor de voedingselementen . die batmix is enorm rijk aan kalium en een fosforbom dus je plant haar hormoonhuishouding wordt volledig onttregeld . gelukkig is ze een sterk kruid en zal ze wel een weg vinden maar zoals juillie wel realiseren , ze zijn met een achterstand begonnen en je zult wel nu iets meer tijd nodig hebben om tot eindresultaat te komen , dus volgende keer eerst wat voorgroeien op groeigrond en dan pas de bloeigrond of wil je direct in de eindpot beginnen even het plantgat aanpassen .
                        grtz en keep them green
                        ph

                        Comment

                        • detndewitn
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Feb 2010
                          • 72

                          #13
                          Re: nieuwe kweek en al problemen

                          ik gebruik ook die compo sana en heb niets van geel bladeren

                          Comment

                          • StickArt
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2010
                            • 39

                            #14
                            Re: nieuwe kweek en al problemen

                            Mijn 1e kweek, heb ik direct compo in 11L gebruikt voor Skunk#1 .. Die zijn gewoon tot het einde gezond gebleven, niet veel extra's gebruikt alleen wat bloeivoeding.

                            Misschien heb ik het bij het mixen van de wormenmest en compo gewoon verkloot. Agh van fouten leer ik. Zal de volgende keer gewoon zaai- stekgrond gebruiken.

                            Week3 groei en de mijne beginnen al te ruiken, dus gaat wel goed komen denk ik.

                            Comment

                            • fredn911
                              Senior Stoner
                              • May 2009
                              • 32

                              #15
                              Re: nieuwe kweek en al problemen

                              tis die compo sana met guano die de boosdoener is normaal gebruik ik stek grond maar wilde iets anders gebruiken maarja uit fouten leer je zoals je zelf zegt ha
                              next time beter
                              '

                              Comment

                              Bezig...