Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladverkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladverkleuring

    Korting op 420shop
    Hoi. Iedereen.
    Ik heb dit bladprobleem sinds 5 dagen en wanneer ik vergelijk met Monty probleem oplosser kom ik uit op Kalium gebrek. Kan iemand mij dit bevestigen of is het toch iets anders? Ik voeg alvast een fotootje bij. Bedankt


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by QnQ; 22 November 2020, 23:02. Reden: Tekst terug gezet !!

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Howto meerdere foto's uploaden.

      Gooi er ff een foto tussen van de hele plant. Dat geeft mogelijk wat meer indicaties dan alleen een blad..

      En... Info plz.. Niemand hier heeft een glazen bol he.. Wat geef je aan voeding/water? Welke grond? Hoe oud zijn je planten.. Hoe groot zijn je potten..
      Meet je ph/ec etc... Hoe meer info je post. Hoe groter de kans dat iemand wat herkent of snapt, en een reactie plaatst..

      Als ik een wilde gok mag doen heb je iets van voedingswater ofzo op je bladeren gelekt. Dat ene vlekje ziet er verdacht rond uit.. maja zeg t maar.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        He Nederhigh.
        Mijn eerste gedacht is ook door voedingswater, omdat ik regelmatig op de bladeren giet. Dat probeer ik vanaf nu te vermijden!
        Bedankt voor de reactie. Ik geef wat meer informatie :
        Ik heb 12 Northern Light Automatic gezaaid op 20/10.
        Ik heb gewone potaarde gebruikt, tesamen met Plagron voeding. Ik geef 3x water/dag, ongeveer 0,4 liter per plant/waterbeurt.
        Mijn PH is altijd rond 6 en de Ec is deze week op 1,3( daar komt iedere week 0,1 bij)
        Ik gebruik 11 L potten, morgen gaan we verpotten naar 19 L
        De planten bestrijken nu ongeveer 3 m2 en ik gebruik 3 Hps lampen van 600 W.
        Ik voeg nog een paar foto's toe.
        Alvast bedankt voor uw advies.
        Groetjes
        Last edited by QnQ; 22 November 2020, 23:01. Reden: Tekst terug gezet !!

        Comment

        Bezig...
        X