Hoi mijn auto,s ( think big ) zijn nu 5 weken oud en 1 week in de bloei. Ze zitten in een mengeling van de batmix en lightmix van plagron , ik geef geen voeding omdat ze normaal genoeg uit de aarde moeten halen. Nu krijg ik onderaan gele bladeren ik denk dat dit normaal is maar toch graag jullie mening . Ze krijgen water met een ph van 6. Groetrn
Autoflowers vertonen onderaan gele bladere.
Collapse
X
-
Het KAN een stikstoftekort zijn wat niet zo onschuldig ls, als je zegt dat je niets meegeeft
maar het kan ook 'normaal' zijn, ik had er ook altijd mee te maken bij autoflower en de echt gegronde reden weet ik nog steeds nietEverything is nothing and nothing is everything.
-
Comment
-
Mijn indoor afljes hadden dat tot nu toe altijd een beetje. Geen zorgen maken, de toppen zijn het belangrijkst.
Wel eten geven.Last edited by kelderkastje; 26 December 2020, 20:20.Comment








Comment