Autoflowers vertonen onderaan gele bladere.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eiwoz
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2020
    • 32

    #1

    Autoflowers vertonen onderaan gele bladere.

    Korting op 420shop
    Hoi mijn auto,s ( think big ) zijn nu 5 weken oud en 1 week in de bloei. Ze zitten in een mengeling van de batmix en lightmix van plagron , ik geef geen voeding omdat ze normaal genoeg uit de aarde moeten halen. Nu krijg ik onderaan gele bladeren ik denk dat dit normaal is maar toch graag jullie mening . Ze krijgen water met een ph van 6. Groetrn
    Attached Files
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #2
    Het KAN een stikstoftekort zijn wat niet zo onschuldig ls, als je zegt dat je niets meegeeft

    maar het kan ook 'normaal' zijn, ik had er ook altijd mee te maken bij autoflower en de echt gegronde reden weet ik nog steeds niet
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment

    • TheBigDudeski
      Moderator
      Lucky MemberModerator
      • Oct 2020
      • 583

      #3
      Misschien een voedingstekort? Mijn AF's staan in Batmix en werden ook in week 5 geel (terwijl het voor 6 weken voorbemest zou zijn).

      Comment


      • Eiwoz
        Eiwoz commented
        Editing a comment
        Ja denk daar ook aan. Heb nog green sensation staan van plagron maar wil ze natuurlijk niet verbranden AF zijn daar nogal gevoelig voor
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Je geeft geen voeding.
      Dat zal de reden zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Dit kan dan wss niet meer opgelost worden als het een stikstoftekort is?

        *dat zal wel niet aan bigdude zijn verloop te zien
        Last edited by Rietslang; 26 December 2020, 20:01.

      • Eiwoz
        Eiwoz commented
        Editing a comment
        Green sensation is dat ok voor hun ?

      • Fruttella
        Fruttella commented
        Editing a comment
        Green sensation is een toevoeging bovenop op je bloeivoeding.
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5461

      #5
      Mijn indoor afljes hadden dat tot nu toe altijd een beetje. Geen zorgen maken, de toppen zijn het belangrijkst.

      Wel eten geven.
      Last edited by kelderkastje; 26 December 2020, 20:20.

      Comment

      • Fruttella
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2019
        • 207

        #6
        In bloeivoeding zit ook een beetje stikstof .

        Of het daarmee in orde is ?

        Als je gele bladeren krijgt zou ik zeker wat voeding
        geven , wordt alleen maar erger anders .

        Of misschien groeivoeding geven ?

        Comment

        Bezig...