Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine nerf, verkleurd blad Groen naar lichtgroen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine nerf, verkleurd blad Groen naar lichtgroen

    Korting op 420shop
    Zou iemand deze bladproblematiek weten? Ik denk aan stikstof?
    Screenshot_20210110-184942_Gallery.jpg Blad donkergroen naar buiten lichter groen
    Bruin-rosse nerf
    Screenshot_20210110-185609_Gallery.jpg
    Dit is een Haze die 3 weken onder een 600 watt HPS staat op 18/6 met een goed klimaat

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    #2
    Het kan van alles zijn, maar er van uitgaand dat je je klimaat en watergift op orde hebt zou ik zeggen: verhoog de voeding de volgende waterbeurt eens. Als je anders Ec 1.3 geeft, geef dan de volgende keer eens Ec 1.8. en de keer daarna weer wat je voorheen gaf. Let er ook op dat je pH niet onder de 5.0 komt en niet (te ver) boven de 6.0.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      PH is altijd 6.2 , EC meestal .7 water, ik zou mss eens wat CANNAZYM kunnen toevoegen? Met de volgende waterbeurt natuurlijk. Bladpuntjes kleuren geel van nieuwe scheutjes dus moet opletten met voeding...
Bezig...
X