Goedemorgen iedereen, ik heb momenteel 2 plantjes staan, waarvan er 1 10 dagen later boven is gekomen en nu ook vreemd blad begint te vertonen. Kan iemand mij vertellen waar ze last van heeft? Dit is pas mijn 2de kweekje en heb dit nog niet eerder gezien. Alvast bedankt. Ze staan op growmix van plagron met wat wormenmest en bad guano. Haar zus ziet er gezond uit en vertoont dit blad niet. Alleen met haar verder gaan of komt dit nog goed? Alvast bedankt voor de info
Asymmetrisch blad en gerimpeld
Collapse
X
-
-
Kromme bladvinger + paarse bladsteel + donkere kleur = te hete aarde.
Even geen voeding geven, alleen water.
Dat geribbelde blad is wat anders denk ik.
Het kan een plantvirus zijn, onschadelijk voor ons, maar het beinvloed alleen het resultaat een beetje want; gehandicapte blaadjes.
Daar is niks aan te doen, dus lekker laten gaan.Comment








Comment