Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad problemen

    Korting op 420shop
    dit is mijn 2de kweekje, maar nu treden er gele strepen op de bladeren. het geld trouwens niet voor de hele plant naar slechts voor 1 aftakking, en de bladeren zelf krijgen vol op licht.
    zij is nu wel in de bloei en sommige stampertjes worden al oranje, over een weekje of 2 en is ze waarschijnlijk afgebloeit.
    het EC is 1,50
    luchtvochtigheid is 40% tot 50%
    en de temperatuur is tussen de 21 en 23 graden.

    kan iemand mij vertellen waardoor die die vergeling is gekomen?
    Attached Files

    #2
    Re: blad problemen

    Lijkt me een Mg tekort.

    Comment


      #3
      Re: blad problemen

      hoe kan ik een magnesium te kort compenseren? want wat ik gebruik is canna terra voor de bloei. enzymen van plagron en me bloeistimulator is van atami.
      en weet er iemand ook een manier om je toppen te vergroten?

      Comment


        #4
        Re: blad problemen

        Bitterzout meegeven ook wel epsonzout genaamd. bij een 25 % MgO, 3 gram per liter oplossen en eenmalig meegeven.

        Verkrijgbaar bij apotheek of betere tuincentrum onder Pokon coniferen groen, das ook gewoon epsonzout.

        Comment

        Bezig...
        X