blad problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mini weed
    Retired
    • Mar 2011
    • 2

    #1

    blad problemen

    Korting op 420shop
    dit is mijn 2de kweekje, maar nu treden er gele strepen op de bladeren. het geld trouwens niet voor de hele plant naar slechts voor 1 aftakking, en de bladeren zelf krijgen vol op licht.
    zij is nu wel in de bloei en sommige stampertjes worden al oranje, over een weekje of 2 en is ze waarschijnlijk afgebloeit.
    het EC is 1,50
    luchtvochtigheid is 40% tot 50%
    en de temperatuur is tussen de 21 en 23 graden.

    kan iemand mij vertellen waardoor die die vergeling is gekomen?
    Attached Files
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: blad problemen

    Lijkt me een Mg tekort.

    Comment

    • mini weed
      Retired
      • Mar 2011
      • 2

      #3
      Re: blad problemen

      hoe kan ik een magnesium te kort compenseren? want wat ik gebruik is canna terra voor de bloei. enzymen van plagron en me bloeistimulator is van atami.
      en weet er iemand ook een manier om je toppen te vergroten?

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: blad problemen

        Bitterzout meegeven ook wel epsonzout genaamd. bij een 25 % MgO, 3 gram per liter oplossen en eenmalig meegeven.

        Verkrijgbaar bij apotheek of betere tuincentrum onder Pokon coniferen groen, das ook gewoon epsonzout.

        Comment

        Bezig...