Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Teveel water gegeven en nu bruin blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Teveel water gegeven en nu bruin blad

    Korting op 420shop
    Hoi!
    Ik kweek dit jaar voor het eerst eigen plantjes. Ik doe dit binnen in een tent. Een van mijn plantjes heeft bladeren die naar beneden hangen. Na een snelle google search bleek dit te komen door te veel water, omdat het steeltje niet slap hing en de bladeren wel stevig waren. Nu komt het plantje na een week minder water al wat beter terug alleen sommige bladeren lijken afgestorven en ik het binnenste gedeelte van het blad is een beetje verkleurd. Is er een probleem of zal dit plantje gewoon goed doorgroeien nu?

    Mvg,
    Olivier
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Een week minder is de foute keuze. 3 dagen geen water. En dan zien.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Is niet het stabielste zaad Vaak banaantjes. In mijn 1e ronde had ik 4 WW van RQS en 3 verschillende wietjes achteraf. En banaantjes. Intussen veel geleerd hier.

    • Oli420
      Oli420 commented
      Editing a comment
      Wat bedoel je met banaantjes? Zaadjes die niet ontkiemen? Ik heb nu 3 plantjes en lijken volgens mij wel dezelfde. Heb nog zaadjes bijbesteld om er meer bij te zetten nog.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Niks mis mee verder. Banaantjes zijn een soort zaadzakjes die tegen het einde van de bloei kunnen ontstaan, die alsnog je dames kunnen bevruchten. Als he googled vind je die wel. Alzheimer had er recent in zijn verslag mee te maken.
Bezig...
X