Na de plaatselijke storm, heeft mijn autoflower zo'n 60% gehavende blaadjes. Sommige zijn happen uit andere zijn omgeknakt maar wel nog stevig genoeg dat ze niet slap worden. Ik lees elders dat de plant er huis teen boost door kan krijgen. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik zal het de komende dagen zeker aankijken. Als ik elk blad wat gehavend weghaal blijft er niks over. Al zeggen ze ook dat je in de 2/3 week flink moet dieven, maar ja dit zijn weer autoflowers. We zullen er naar het beste van hopen, wie heeft hier zinnige info over?
Storm
Collapse
X






Comment