Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Storm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Storm

    Korting op 420shop
    Na de plaatselijke storm, heeft mijn autoflower zo'n 60% gehavende blaadjes. Sommige zijn happen uit andere zijn omgeknakt maar wel nog stevig genoeg dat ze niet slap worden. Ik lees elders dat de plant er huis teen boost door kan krijgen. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik zal het de komende dagen zeker aankijken. Als ik elk blad wat gehavend weghaal blijft er niks over. Al zeggen ze ook dat je in de 2/3 week flink moet dieven, maar ja dit zijn weer autoflowers. We zullen er naar het beste van hopen, wie heeft hier zinnige info over?

    #2
    Gewoon afblijven en vingers gekruist houden.

    Comment


      #3
      Wat is een huis teen boost, als ik vragen mag?

      Comment


        #4
        Oww sorry, dat is de automatisch woordenboek. Ik bedoel dat de planten daar een boost door kunnen krijgen.

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Ik hoop het voor je....

        #5
        Wie weet ... afwachten en je zult het merken of het goed of niet was.

        Comment

        Bezig...
        X