Bladproblemen einde kweek.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rasta
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2021
    • 14

    #1

    Bladproblemen einde kweek.

    Korting op 420shop
    Hallo. Nu ik bijna klaar ben met mijn eerste kweekje beginnen de bladeren aan mijn plant er niet zo goed uit te zien. Ik kweek op Hydro met amnesia. Heb al 2 planten geoogst maar dat was te vroeg.
    Nu zijn er bladeren aan de hoofdtop die echt wel droog aanvoelen en waar bruine gele vlekken opkomen.
    Moet ik mij hier zorgen om maken of is dit normaal? IMG_20210818_201326.jpg IMG_20210818_201313.jpg IMG_20210818_201352.jpg IMG_20210818_201336.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Deze blafproblemen zijn niet normaal, nee.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      heerlijk. Heb het maar ff aangepast.

    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Het leuke aan die autocorrect. Kan die dingen beter op de pc doen als op de gsm.
      Heb je een idee waar het kan aan liggen?
      EC is op 2.0 en de pH van het water heeft de laatste week en half wel op 6,3 gestaan.
      LV is altijd tussen de 50 en 60%.
      Temp rond de 25 graden.

    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Thx nederhigh
  • GroteSmurf
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2021
    • 101

    #3
    Waar heb je de temperatuur gemeten, wat voor lamp gebruik je en hoe hoog hangt je lamp? Ik denk namelijk aan een te hoge (blad)temperatuur, waardoor de bladmondjes sluiten en de bladeren krullen om de lichtopvang te verkleinen, in combinatie met beginnende overvoeding omdat ze op die manier minder vocht verdampen/verhoudingsgewijs meer voeding krijgen.
    Last edited by GroteSmurf; 19 August 2021, 16:36.

    Comment


    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Dat was ik eerst van plan. Maar zoals je mss wel al gemerkt hebt ben ik niet zo goed ik zaken uittypen en verwoorden en dus dacht ik ik die het beter niet.

    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Gewoon doen. Laat jezelf niet tegenhouden door je beperkingen, al helemaal niet door anderen.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bloeiharen worden bruin door: aanraking, te vroege voeding, teveel voeding
Bezig...