Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen einde kweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen einde kweek.

    Korting op 420shop
    Hallo. Nu ik bijna klaar ben met mijn eerste kweekje beginnen de bladeren aan mijn plant er niet zo goed uit te zien. Ik kweek op Hydro met amnesia. Heb al 2 planten geoogst maar dat was te vroeg.
    Nu zijn er bladeren aan de hoofdtop die echt wel droog aanvoelen en waar bruine gele vlekken opkomen.
    Moet ik mij hier zorgen om maken of is dit normaal? IMG_20210818_201326.jpg IMG_20210818_201313.jpg IMG_20210818_201352.jpg IMG_20210818_201336.jpg

    #2
    Deze blafproblemen zijn niet normaal, nee.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      heerlijk. Heb het maar ff aangepast.

    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Het leuke aan die autocorrect. Kan die dingen beter op de pc doen als op de gsm.
      Heb je een idee waar het kan aan liggen?
      EC is op 2.0 en de pH van het water heeft de laatste week en half wel op 6,3 gestaan.
      LV is altijd tussen de 50 en 60%.
      Temp rond de 25 graden.

    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Thx nederhigh

    #3
    Waar heb je de temperatuur gemeten, wat voor lamp gebruik je en hoe hoog hangt je lamp? Ik denk namelijk aan een te hoge (blad)temperatuur, waardoor de bladmondjes sluiten en de bladeren krullen om de lichtopvang te verkleinen, in combinatie met beginnende overvoeding omdat ze op die manier minder vocht verdampen/verhoudingsgewijs meer voeding krijgen.
    Last edited by GroteSmurf; 19 August 2021, 16:36.

    Comment


    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Dat was ik eerst van plan. Maar zoals je mss wel al gemerkt hebt ben ik niet zo goed ik zaken uittypen en verwoorden en dus dacht ik ik die het beter niet.

    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Gewoon doen. Laat jezelf niet tegenhouden door je beperkingen, al helemaal niet door anderen.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bloeiharen worden bruin door: aanraking, te vroege voeding, teveel voeding
Bezig...
X