Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kleine gele plekjes op bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kleine gele plekjes op bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ben bezig met een ronde amnesia haze en zit nu in de 5de week op 12-12.

    Vanmorgen ging ik even bij de dames kijken en viel me op dat de onderste blader allemaal kleine gele puntjes op het blad hebben. (Zie foto,s)

    Ik geef voeding via het schema van plagron. (Zie foto) ik geef geen pure zym of sugar royal.

    Weet hier iemand waar de gele puntjes vandaag komen? En hoe ik het eventueel kan verhelpen.

    Alvast bedankt
    Hosser
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Beestjes, ik denk spint.

    Heb je stekken gezet en zo ja, heb je die ook behandeld ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Iig niet meer spuiten nu ze in de bloei staan. Je zou roofdieren kunnen uitzetten echter of dat veel gaat helpen, de een is er lyrisch over, de ander vindt er niks aan.

      Voor de volgende ronde hok goed schoonmaken en uit zaad kweken.

    • hosser
      hosser commented
      Editing a comment
      heb roofmijten besteld. of het gaat helpen komen we vanzelf achter maar is denk ik het proberen waard.

      waarmee kan ik na deze ronde het hok het beste schoon maken zodat het weer spint vrij is. zijn daar speciale middeltjes voor?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Goed schoonmaken en de volgende ronde preventief werken met bijv neemolie zodat de planten onaantrekkelijk worden voor eventueel achtergebleven beestjes.

    #3
    Dat is veel voedingswater

    Comment


      #4
      Interessant voedingsschema.

      Comment

      Bezig...
      X