Hallo iedereen, ik heb een klein bladprobleempje. Eerder had ik een topic gemaakt over overbemesting, maar nou gooi ik het roer om…. Wie weet wat er aan de hand is? Ik dacht zelf aan stikstof tekort maar ik kan het beter aan de wat meer ervaren mensen vragen.
Voeding te weinig?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Ik vind de bladeren er wat slapjes uitzien, krijgen ze wel genoeg te drinken?Een dag zonder wiet kent Flip niet. -
Hoeveel is teveel? Aarde ziet er niet nat uit. Deze kunnen zo 3/4 liter hebben.
Dat die onderste blaadjes wat vergelen is trouwens niet echt spannend ofzo.
Dat gebeurt eigenlijk altijd wel.
Comment
-
Tja… de vorige keer dat ik ze 3l en 3.5 liter had gegeven gingen ze naar beneden hangen. Ik ken ze een dag langer laten staan en het nog een keer proberen? -
Ik ben een beginnende kweker en vind het erg lastig om te bepalen wanneer en hoeveel je water moet geven. Dat is voornamelijk ook door de grote potten. Mijn kleine autoflowertjes zijn niet zo moeilijk🤪
-
-
Grote plant, dikke stam ook? Veel water nodig, hoeveel terra geef je mee? Als je 1/5 geeft , opvoeren, als je al max dosis geeft , is het wat anders dan. Ik zou ze een paar x max dosis geven net voor de bloei.Comment
-
De stam is vrij dik volgensmij, ik zet er effies een foto bij. Ik meng de voeding 1:250 en de maximale voeding is 1:200.Comment
-
Goeiemorgen mensen
inmiddels zijn we weer wat verder in de tijd. Bij de grote plant blijven de puntjes geler kleuren en de ander helemaal niet. Ik geef ze allebei even veel voeding en ze hebben allebei dezelfde ondergrond. De PH van het water is ook gewoon 5.8 (regenwater).
ik weet het echt niet meer
Comment
-
Elke plant is anders, de een reageert weer anders op voeding dan de andere etc..
maar al met al zien je dames er best puik uit.
Maak je niet al teveel zorgen, komt echt wel een wietje aan zometeen.
Heb je een goeie manier om ze af te dekken voor in de bloei?
Das waarschijnlijk nuttiger om energie in te steken dan die paar gele puntjes
​​​​​
Comment






Comment