Herkent iemand dit probleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gianni
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2022
    • 11

    #1

    Herkent iemand dit probleem

    Korting op 420shop
    Sinds kort staan mijn planten in bloei, maar de bovenste blaadjes aan de toppen hangen naar beneden , weten jullie wat dit is ? Zie foto's
    Attached Files
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Hoeveel water geef je, wat voor lamp heb je, hoeveel uur licht krijgen ze, wat voor planten zijn het?

    Comment

    • Gianni
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jul 2022
      • 11

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door parakweker
      Hoeveel water geef je, wat voor lamp heb je, hoeveel uur licht krijgen ze, wat voor planten zijn het?
      800 watt hps lamp, 18 uur licht , aitoflowers , iedere dag toch wel een halve liter of een liter water, nu moet wel zeggen door de temperaturen buiten was het echt warm in de kweektent heb ze dan erbuiten geplaatst vlak naast de tent , ik denk dat het hitte stress is of teveel water maar ben het niet zeker

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        mijn eerste gedachte was te weinig water, hoe groot is je pot ongeveer? in de bloei probeer ik meestal 15-20% van de potinhoud elke 2 dagen aan water geven.
    • Gianni
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jul 2022
      • 11

      #4
      Is een 18 liter pot , zou het te weinig water zijn? De rest van de bladen staan wel omhoog ik zal vanavond eens water geven tot ik zie dat het water er van onder uitkomt

      Comment

      • Gianni
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jul 2022
        • 11

        #5
        Dus 20 procent van 18 liter is zo een 3 liter water dit is toch teveel?

        Comment

        • Wesley pipes
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2020
          • 2512

          #6
          Te dicht bij de lamp denk ik, word erger als ze wat droog staan ook. Grow bag of pvc pot?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

          Comment

          • Rreppellsteeltjam
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2018
            • 1955

            #7
            Foto onder wit licht is beter.

            Comment

            • Gianni
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Jul 2022
              • 11

              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Wesley pipes
              Te dicht bij de lamp denk ik, word erger als ze wat droog staan ook. Grow bag of pvc pot?
              Jaa ik denk van de hitte , zoals eerder vermeld heb ik ze uit de tent gezet maar toch nog in het licht van de lamp, is nu een goeie temperatuur rond de 25 graden is in een pvc pot , met die temperaturen buiten is het niet handig om binnen te kweken , heb nu een extra afzuiger aangeschaft die ik alsook kan gebruiken als inblazer , maar vind het raar dat aleen dan de bovenste kleinere bladen zijn die naar beneden klauw hangen de rest staat allemaal omhoog

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Hmmm, heb je een fan hangen ook? Tocht kan nog. Potten opheffen een optie? Het begint mss bij klein blad maar kan overslaan naar de grotere ook.
            Bezig...