Sinds kort staan mijn planten in bloei, maar de bovenste blaadjes aan de toppen hangen naar beneden , weten jullie wat dit is ? Zie foto's
Herkent iemand dit probleem
Collapse
X
-
Hoeveel water geef je, wat voor lamp heb je, hoeveel uur licht krijgen ze, wat voor planten zijn het?
-
800 watt hps lamp, 18 uur licht , aitoflowers , iedere dag toch wel een halve liter of een liter water, nu moet wel zeggen door de temperaturen buiten was het echt warm in de kweektent heb ze dan erbuiten geplaatst vlak naast de tent , ik denk dat het hitte stress is of teveel water maar ben het niet zekerComment
-
Te dicht bij de lamp denk ik, word erger als ze wat droog staan ook. Grow bag of pvc pot?Comment
-
-
Jaa ik denk van de hitte , zoals eerder vermeld heb ik ze uit de tent gezet maar toch nog in het licht van de lamp, is nu een goeie temperatuur rond de 25 graden is in een pvc pot , met die temperaturen buiten is het niet handig om binnen te kweken , heb nu een extra afzuiger aangeschaft die ik alsook kan gebruiken als inblazer , maar vind het raar dat aleen dan de bovenste kleinere bladen zijn die naar beneden klauw hangen de rest staat allemaal omhoogComment






Comment