Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren krijgen vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren krijgen vlekken

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes vertonen in 1 dag op eens allemaal vlekken op de bladeren. Elk van de 9 dames heeft hier nu last van. Weet iemand wat dit kan zijn? Krijg geen duidelijkheid via google.

    alvast bedankt

    EDIT: Op de foto lijkt het minder. Maar het contrast is in het echt vrij groot. Het gaan om Amnesia autoflowers in week 6 met halve dosering voeding van het Plagron schema.
    Attached Files
    Last edited by Kingdingeling; 9 August 2022, 22:15.

    #2
    Hoogstwaarschijnlijk PH schommelingen
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • Kingdingeling
      Kingdingeling commented
      Editing a comment
      Zou inderdaad kunnen. Mijn PH meter gaf verkeerde waardes aan. Heb inmiddels een nieuwe. Bedankt!

    #3
    Calmag tekort, zijn ze lichtgroen van kleur dan meer/vaker voeding.

    Comment


    • Kingdingeling
      Kingdingeling commented
      Editing a comment
      Thanks voor je advies. Ik heb inmiddels calmag besteld. Wanneer de plagron op is zat ik inderdaad al te denken om wat anders te nemen. Biobizz dus.

      Zaadbank gaf aan dat deze type autoflower weinig voeding nodig had. Dus ik had sowiso alles gehalveerd. Maar nu dus volledige dosis geven? En toch nog groei toevoegen?

      De roestvlekken worden met de halve dag meer maar het tast niet alle bladeren aan. Kan dat nog kwaad?

    • Kingdingeling
      Kingdingeling commented
      Editing a comment
      Ze zijn trouwens inderdaad lichtgroen. Vanaf t begin al dus ging er van uit dat dat prima was. Zitten op 1m2 onder een 300 watt led 600watt vergelijkbaar

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kwart meer en wat groeivoeding erbij.
Bezig...
X