Bladprobleem of genetica?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ex smoker
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2009
    • 50

    #1

    Bladprobleem of genetica?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Zoals te zien op de foto krult het blad nogal naar binnen. Naar mijn mening is het nogal afwijkend
    Waar ik eerst aan dacht was dat het een licht/warmte probleem zou zijn, maar de tent is max 21gr en de 65w ledlamp staat op 15cm van de toppen. Wel een warmte mat onderin, pot is niet warm oid.
    De plant heeft dit het ergst alleen bij de toppen die wat meer in het midden van de plant zitten en eigenlijk uit direct licht en veel verder weg qua afstand vd lamp.
    Bovenop zie ik het ook maar niet zo erg, de grotere schutbladeren hebben het amper.
    Het is de enige plant van 4 (verschillende soorten) die dit heeft. Zou het genetica zijn of toch een licht of voedingsprobleem.(eerste binnenkweek).


    Soort :Gorilla Glue
    Lamp : 65W Led
    Voeding : Plagron (Silic Rock, Sugar Royale, Algabloom,Calmag) .
    Grond :Batmix in 7L potten.
    6wkn na eerste bloeiharen.

    Voeding zit aan de max gezien de verbrande puntjes, verder zijn de planten erg gezond en is er geen blad geel geworden. Ik vind ze wel matigjes drinken 500ml per 2/3 dgn, vergeleken met buitenkweek)
    Als ik zo dat kleine topje zie en de rest onderin, zou ik denken dat de plant al bijna klaar is. De trichomen zijn nog doorzichtig, gekeken met het vergrootglas.


    Benieuwd naar jullie mening hierover.
    Attached Files
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    No problemo.

    Comment

    • Ketelhuis
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1014

      #3
      Gewoon ene wat niet kan wachten om opgerold te worden
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment

      • Wesley pipes
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2020
        • 2512

        #4
        4 soortjes en maar 1 die het heeft, zoals je zelf vermoed, wss genetica. Word vast goeie ice hash dat knip, vol trichjes.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

        Comment

        • Tijnie82
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 954

          #5
          dat thc op het blad heeft inderdaaf met genetica te maken mijn futere 1 van anesia heeft dat ook vaak de sterke americaanse soortje hebben het ook er was een woord voor hoe dat heet

          maar kan dr zo niet opkomen is niks slecht aan

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            de futere 1 is eigelijk zelfde als de gorila gleu

            de plant van u lijkt op een kopie van de mijne zelfde opbouw en top structuren en was erg lekker wietje om te roken en lekker stoned

            vooral een erg sterke pine geur en smaak een feest voor de buren als je die moet gaan knippen hehehe de geur is erg sterk die er vanaf komt
        • Highrider
          Gandhi Ganjamaster
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2020
          • 495

          #6
          Het sneeuwt in uw tent

          Comment

          Bezig...