Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem of genetica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem of genetica?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Zoals te zien op de foto krult het blad nogal naar binnen. Naar mijn mening is het nogal afwijkend
    Waar ik eerst aan dacht was dat het een licht/warmte probleem zou zijn, maar de tent is max 21gr en de 65w ledlamp staat op 15cm van de toppen. Wel een warmte mat onderin, pot is niet warm oid.
    De plant heeft dit het ergst alleen bij de toppen die wat meer in het midden van de plant zitten en eigenlijk uit direct licht en veel verder weg qua afstand vd lamp.
    Bovenop zie ik het ook maar niet zo erg, de grotere schutbladeren hebben het amper.
    Het is de enige plant van 4 (verschillende soorten) die dit heeft. Zou het genetica zijn of toch een licht of voedingsprobleem.(eerste binnenkweek).


    Soort :Gorilla Glue
    Lamp : 65W Led
    Voeding : Plagron (Silic Rock, Sugar Royale, Algabloom,Calmag) .
    Grond :Batmix in 7L potten.
    6wkn na eerste bloeiharen.

    Voeding zit aan de max gezien de verbrande puntjes, verder zijn de planten erg gezond en is er geen blad geel geworden. Ik vind ze wel matigjes drinken 500ml per 2/3 dgn, vergeleken met buitenkweek)
    Als ik zo dat kleine topje zie en de rest onderin, zou ik denken dat de plant al bijna klaar is. De trichomen zijn nog doorzichtig, gekeken met het vergrootglas.


    Benieuwd naar jullie mening hierover.
    Attached Files

    #2
    No problemo.

    Comment


      #3
      Gewoon ene wat niet kan wachten om opgerold te worden
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #4
        4 soortjes en maar 1 die het heeft, zoals je zelf vermoed, wss genetica. Word vast goeie ice hash dat knip, vol trichjes.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #5
          dat thc op het blad heeft inderdaaf met genetica te maken mijn futere 1 van anesia heeft dat ook vaak de sterke americaanse soortje hebben het ook er was een woord voor hoe dat heet

          maar kan dr zo niet opkomen is niks slecht aan

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            de futere 1 is eigelijk zelfde als de gorila gleu

            de plant van u lijkt op een kopie van de mijne zelfde opbouw en top structuren en was erg lekker wietje om te roken en lekker stoned

            vooral een erg sterke pine geur en smaak een feest voor de buren als je die moet gaan knippen hehehe de geur is erg sterk die er vanaf komt

          #6
          Het sneeuwt in uw tent

          Comment

          Bezig...
          X