Wat is er mis met mijn plantjes ??
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??
Wat bedoel je eigelijk??
Dat het iets lichter groen is die bovenste blaadjes???
soms is da normaal, of toch, ik heb da ook bij sommige plantenComment
-
Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??
der is niks mee dan lichter is teken da de bloei er aan komtGod was never on your side..Comment
-
Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??
De kleur van het blad is bij sommige heel licht en bij sommige begint het heel licht en word het daarna donkerder.
Vergeleken met de rest zijn deze bladeren veel lichter.
En hij wil ook niet echt groeien, de rest is al veel groter.
Verder heb ik er niks speciaals meegedaan vergeleken met de rest.
En heb nog vraagje hoe kan je zien dat je een plant kan oogsten of dat hij aan het bloeien is ?Comment






Comment