Wat is er mis met mijn plantjes ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mennenpower
    Retired
    • May 2011
    • 19

    #1

    Wat is er mis met mijn plantjes ??

    Korting op 420shop
    Help (A)DSC03532.jpgDSC03530.jpgDSC03531.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

    Te nat, te droog, blokkade door verkeerde pH, te weinig voeding...
    Als je meer info hebt, kun je dingen uitsluiten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Shades of Green
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 153

      #3
      Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

      Wat bedoel je eigelijk??

      Dat het iets lichter groen is die bovenste blaadjes???


      soms is da normaal, of toch, ik heb da ook bij sommige planten

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

        der is niks mee dan lichter is teken da de bloei er aan komt
        God was never on your side..

        Comment

        • mennenpower
          Retired
          • May 2011
          • 19

          #5
          Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

          De kleur van het blad is bij sommige heel licht en bij sommige begint het heel licht en word het daarna donkerder.
          Vergeleken met de rest zijn deze bladeren veel lichter.
          En hij wil ook niet echt groeien, de rest is al veel groter.
          Verder heb ik er niks speciaals meegedaan vergeleken met de rest.
          En heb nog vraagje hoe kan je zien dat je een plant kan oogsten of dat hij aan het bloeien is ?

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

            Lijkt me meer een Fe tekort en andere sporenelementen. Waarschijnlijk door een te hoge bodem PH


            Ik zie dat je in je kuip zakken hebt, zitten daar ook gaten in ¿

            Comment

            • Homegrown
              Retired
              • Jul 2009
              • 253

              #7
              Re: Wat is er mis met mijn plantjes ??

              Ik zie het nog alleen maar bij de bovenste bladeren, dus als er een probleem is ben je er denkelijk redelijk rap bij.
              Ik ben het eens met Monty, te hoog ph of te weinig voeding

              Comment

              Bezig...