Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

    He zie ik daar nu Jamnesia staan op die pot¿ Ik heb eens Jamaica x amnesia gekruist en deze de naam Jamnezia gegeven toendertijd, hihihih heb daar wel hier en daar freebees van weggegeven. Zou het kunnen zijn dat ik hier een nakomeling van die kruising tegenkom¿

    Comment

    • HashiZall
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 548

      #17
      Re: Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

      @monty: spijtig genoeg is het geen van je nakomelingen, tis een zaadje amnesia van kera seeds. Ik geef graag namen aan de meisjes en "I was in a jamaican mood, yah man!! " met als gevolg==> jamnesia

      Grtz!
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

        Hihi. Als je intresse hebt kan ik je een paar Jamnesia zaadjes opsturen als freebee.

        Comment

        • HashiZall
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 548

          #19
          Re: Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

          @monty: Dat klinkt leuk, kzal met plezier in de volgende ronde een plaatsje vrijhouden voor één van je creaties!!
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Onderste blad heeft verbrand punt, wat denken jullie ?

            PM je gegevens maar dan zal ik je er een paar laten toekomen.

            Comment

            Bezig...