Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is hier misgegaan: gele bladeren en geen groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat is hier misgegaan: gele bladeren en geen groei

    hoj Joop.
    ik heb ze inderdaad bij de kweek otheek gekocht, het verhaal weinig water en 25 % meer voeding is gelul.
    hier bij wat meer informatie,heb allerlei aarde gebruikt zelfde als jij.
    nu is het zodat ik ook 6 spektra box 2 150 watt voor moeders bezit, hangen 20 centimeter boven mijn moeders en groeien als kool,
    geef bac bio voer.
    heb 2 keer een moeder in bloei getrokken die 6 maanden onder 150 watt spectra box stonden.
    na 10 dagen in bloei onder spectra box 2 250 watt en rood licht om en om aan begon het probleem,de temperatuur aan 28 uit 21.
    ben de grond gaan testen daar zit het probleem ,door dat er bijna niks verdampt stijgt de ph tot 6.6,plant kan niet meer drinken en trekt de
    bladeren leeg.
    ben nu bezig met een mix van aarde tot ik een ph van 5.8 heb,geef voedig laag 0.8 met een ph van5.8 zelde temperatuur als voor heen.
    test het in een 90x90x 180 tent gebruikte de plant mlx.
    de voeding bac a.b coco. bloei stimulator,f.1 booster ,co2 tabs plus bacterial van no murcy,guano.
    maar om toch opbrengst te krijgen gebrijk ik 2 tenten,een van 240x 120 x200 en een van 150 x200.
    tent een van links naar rechts spectra box 2 250, in het midden een reptor van hydro farm 100x 75 glas verwijderd en gaten gedicht met zilver tape
    lamp 400watt hps philips son t pia greenpower,rechts spectra box 250 watt.
    tent 2 links lumatek reflector (broodtrommel) van gavita 250 watt hps son t pia,midden spectra box 2 250 watt,rechts lumatetek reflector 250 watt
    hps son t pia.
    voeding bac bio en dat doet het perfekt.
    hoop dat je hier wat aan hebt . groetjes Montesol

    ps test elke aarde de ph geloof niet wat er op de zak staat, en laat je nog horen van de test in het 90x90 tentje.

    Comment


      #17
      Re: Wat is hier misgegaan: gele bladeren en geen groei

      ik heb verkeerd gekeken ,overvoeding indd

      Comment


        #18
        Re: Wat is hier misgegaan: gele bladeren en geen groei

        Als je een Fertometer had gekocht, had je dit probleem niet gehad.
        Meten is weten.

        Ik mag wel eens wat krijgen van de importeur van de Fertometer. Hoe vaak zou ik het hier al geroepen hebben?
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        Bezig...
        X