Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gespikkeld blad, is dat wat...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

    spint is nie fijn in onze mooie plantjes .

    Zorg voor de volgende kweek dat je je ruimte spik en span schoongemaakt is anders zijn de rapen gaar .


    Massai heb ik wel is geprobeerd mijn mening is : het zorgt voor stilstaan van groei en veel stress voor de mooi plantjes , ook is het gewoon zwaar chemich spul wil je dat wel in je planten hebben
    ?


    massai pakt de levende spint enigzins wel aan maar eraf komen doe je er niet mee de eitjes zullen gewoon weer uitkomen en dan kan je weer spuiten.

    Ooit is een tip van monty : oude panty om je stofzuigeruiteinde en voorzichtig de spint wegzuigen, je zal zien dat de panty volzit met de spint, als je dagelijks even je lieverdjes naakijkt en daar waar nodig ff zuigt pak je de spint erg goed aan en zorgt voor veel minder stress voor je plantjes .

    Er word wel een gezegd dat de spint altijd omhoog kruipt : mijn mening is dat dit zeker niet altijd het geval is als je met de panty aan de slag gaat begin van boven naar beneden en loop alles goed naar ook de oksletjes van je plantje even meepakken .

    Als je bijna aan het einde zit kan je je hooftop wel en stukje verlengen doormiddel van een afgebroken zijtakje ofsow , zorg ervoor dat je het takje vastmaakt en dat deze ongeveer 5 a 10 m boven je hoofdtop uitsteekt de spint zal als eerst beginnen te webben in het bovenste punt zo voorkom je extra schade aan je hoofdtop .

    Aan je foto te zien gaat het echt vele malen erger worden als je nks doet ! je groei zal stagneren de toppen minder groot en je hok planten onder het web


    Good luck

    Comment


      #17
      Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

      Thnx Higher! Daar heb ik wat aan!
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment

      Bezig...
      X