Gespikkeld blad, is dat wat...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #1

    Gespikkeld blad, is dat wat...

    Korting op 420shop
    Enig idee wat hier aan de hand is?

    P1010981.jpg
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

    Spint.

    (en wtf doet die vsa tussen je planten?)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

      lekker warm
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

        Spint... dan is het goed Althans, dat had ik al verwacht

        Mijn vsa hangt daar omdat tie niet naast mn hok kan. Tenzij ik wil dat iedereen weet dat daar mijn plantjes staan.
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

          Idd spint en niet zo zuinig. Volledige epidemie.

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #6
            Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • RollUp
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2011
              • 1445

              #7
              Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

              Ze lopen er nog steeds...
              Last edited by RollUp; 5 April 2012, 18:12.
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                Ik zal duimen voor je, maar ik denk niet dat je hier zo makkelijk vanaf komt.

                Volgende keer de stekken, meteen als je ze in huis haalt tot het stekblokje onderdompelen in een emmer anti-beestjes spul. Dat moet altijd als je stekken koopt.
                Misschien na 2 of 3 dagen nog een keer.
                Of uit zaden gaan werken

                Voor de volgende kweek alles in je hok, lampen, reflector, filterhoes, slangen, snoeren, wanden, vloer, plafond, potten etc etc. helemaal schoonmaken anders heb je ze binnen twee weken weer.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Ayrton S
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 297

                  #9
                  Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                  Oorspronkelijk geplaatst door RollUp
                  Spint... dan is het goed Althans, dat had ik al verwacht

                  Mijn vsa hangt daar omdat tie niet naast mn hok kan. Tenzij ik wil dat iedereen weet dat daar mijn plantjes staan.
                  Nu moet je zo te zien de blaadjes bijpunten omdat ze door je vsa verbranden.

                  Comment

                  • RollUp
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2011
                    • 1445

                    #10
                    Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                    Thnx QNQ, denk ook niet dat ik er vanaf kom. Probeer het nu alleen maar zo te houden dat niet mijn oogst verloren is. Volgende keer nog beter schoonmaken :s

                    En Ayrton; Inderdaad, de puntjes zijn eraf.
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                      Ik heb er weinig verstand van, maar de laatste keer dat ik zo'n epidemie heb gezien, viel er niets meer te redden. Wat die vsa betreft: vind ik gevaarlijk!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                        Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

                        Comment

                        • Quattro
                          Grower
                          • Jan 2011
                          • 669

                          #13
                          Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                          Ik heb er weinig verstand van, maar de laatste keer dat ik zo'n epidemie heb gezien, viel er niets meer te redden. Wat die vsa betreft: vind ik gevaarlijk!
                          Hoezo valt er niets meer te redden???? Spint kan geen kwaad. Gewoon de toppen zoveel mogelijk stofzuigen. En de rest behandelen met, wanneer er toppen zijn, biologische bestrijdingsmiddelen. Ik heb mijn toko eens een vol met spint gehad. Nog wel erger dan dit. (nadeel van geautomatiseerd dat je niet elke dag hoeft te kijken en eventuele spint snel kan uitbreiden) Gewoon 5 ons kunnen oogsten.

                          Gr Q

                          Comment

                          • RollUp
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2011
                            • 1445

                            #14
                            Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                            Voordeel is dat er nog geen web te vinden is. Toch een redelijk goed teken. Dat mijn oogst gelijk helemaal naar de knoppe is, geloof ik ook niet zo.

                            Hopelijk kan ik het onder controle houden....
                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment

                            • tumble trimmert
                              Banned
                              • Mar 2010
                              • 3610

                              #15
                              Re: Gespikkeld blad, is dat wat...

                              koop een prullebak van 50 liter,en wat masai,los het in de goede verhouding op in 50 liter lauw water.wacht tot je lamp net uit is,en verlicht de ruimte met een andere lamp.doop nu de plant minimaal 1 minuut onder water in de masai oplossing,zet hem daarna terug.

                              Comment

                              Bezig...