Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine vlekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bruine vlekjes

    Ik had dat probleem ook dat m'n haze-jes te hoog werden voor de tent haha

    Comment


      #17
      Re: bruine vlekjes

      127326260-tunnelserre-3-5x2x2m-nu-slechts-aan-210-euro-op-op-nieuw.jpg

      Comment


        #18
        Re: bruine vlekjes

        Niet te hopen dat ze dan zo hoog worden als de mijne, dan heb je nog niet genoeg aan 2 meter hoogte. Mooie tent by the way.
        Ik zou ze zeker toppen.
        Ik heb er maar een klein stukje vanaf gehaald en heb er nu 2 "hoofd" toppen in zitten. Ze ging veel meer de breedte in na het toppen. En qua opbrengst met zulke beesten van planten,..ach, die 15 gram mis je dan denk ik niet eens.
        Altijd beter dan een geplette hoofdtop waar je niets mee kunt.

        Comment


          #19
          Re: bruine vlekjes

          DSCN0635.jpgKan iemand mij vertellen wat die verkleuring is ?

          Comment


            #20
            Re: bruine vlekjes

            die kleur is gewoon de kleur van het jonge blad dat word met de tijd wel groenner


            de gaatjes in je blad zou ik me niet al te druk om maken... en de vlekjes.....

            Voeding.... weet niet welke je gebruikt...? maar ze zouden inprencipe de maximale aangegeven groeivoeding mogen hebben wat staat aangegeven op de fles of op het kweekschema.....


            Grtszzz...
            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

            :alienstoned:​← klik hier


            sigpic

            Comment


              #21
              Re: bruine vlekjes

              ik heb gele bladeren in mijn planten.Ze staan nu 3weken en 4 dagen in de bloei.
              Is het te weinig voeding?Kan iemand mij raad geven aub?DSCN0774.jpgDSCN0775.jpgDSCN0776.jpgDSCN0777.jpgDSCN0778.jpgDSCN0779.jpgDSCN0780.jpgDSCN0781.jpg

              Comment


                #22
                Re: bruine vlekjes

                De vlekjes aan het lijkt mij vochtschade, druppels en lenswerking.

                De bruine uitgroei even verderop zou daar ook van kunnen komen. De wat grotere bladeren hebben wat weinig bladgroen, beethe stikstof toevoegen, en een beetje magnesium en calcium. ( bionova N27%, Mgo , Ca )
                Last edited by 123harry; 29 August 2012, 20:20.
                No-nonsens kweker

                Comment


                  #23
                  Re: bruine vlekjes

                  te weinig voeding ja, gewoon meer voeding geven, grote planten verbruiken veel meer dan zo'n binnentuin plantje hehe, volle gaas
                  Niet als een mietje voeding geven of je komt in de problems met grote planten hehe

                  ps: zeer mooie topjes hehe

                  Comment


                    #24
                    Re: bruine vlekjes

                    als ik zelf me oordeel zou geven denk ik gewoon dat plant suikers is aan het trekken richting de toppen waardoor de bladeren ook lichter van kleur verranderen....... niet teveel druk maken om onzin,,,,geen zorgen gewoon door gaan!

                    ook het weer is niet optimaal enne week wel zon / regen weinig zon.... tempratuurverschillle..... daar gaat je plant ook raar van doen,,,,,,

                    Gtrzzssssss Frank
                    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                    :alienstoned:​← klik hier


                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: bruine vlekjes

                      kweken met een voedingstekort is niet echt goed voor de opbrengst, zal alleen maar verergeren tot de bladeren ook afsterven. op dit moment valt het mee maar als je geen voeding geeft genoeg geeft en het wat zonnig blijft, zullen de bladeren gaan afsterven sinds de plant zn voeding eruit haalt

                      staan ze in potten of volle grond, anders best in de winter es goed mesten die grond want in volle grond zou je niet echt voedingstekort mogen hebben, tenzij je ieder jaar op zelfde stukje kweekt zonder te bijmesten

                      ps; als je voeding geeft en het lijkt niet te beteren dan geef je nog steeds te weinig want zon grote plant verbruikt wat meer dan een klein binnenplantje en zeker als ie vette toppen aanmaakt hehe

                      Comment


                        #26
                        Re: bruine vlekjes

                        Staan ze in volle grond hebben ze genoeg water komt er wel zonlicht door die tent heen?
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X