Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

beste mense dringend hulp nodig aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste mense dringend hulp nodig aub

    Korting op 420shop
    hoi mensen , heb dringend hulp nodig hep mijn ny diesel dus 2,5weken laten voorgroeien onder tl nu staan ze 3dagen in tent en de dames beginnen slap te hangen geel worden ze vloenen aan zoals spons ze gaan zeer snel achteruit gebruik voeding van heisi en bat mix grond kan iemand me aub helpen 20120708_005501.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: beste mense dringend hulp nodig aub

    Ontkiemen doe je in stekgrond, waneer je met bemeste grond begint hoef je zoizo de eerste 4 weken geen voeding te geven (afhankelijk van je pot volume). Maar mijn eerste indruk is te veel water, jonge spruitjes drinken maar bar weinig.

    suc6&grzt.

    Comment


      #3
      Re: beste mense dringend hulp nodig aub

      geef je kraanwater of regenwater ? grtz

      Comment


        #4
        hulp gevraagt bladeren worden slap en geel

        beste mensen,
        graag wat hulp aub men ny diesel zit nu 3dagen in tent 2,5weke laten voorgroeien onder tl nu kryg ik dit probleem .aarde is bat mix voeding van heisi
        Attached Files
        Last edited by marshall; 8 July 2012, 01:31. Reden: fotos vergeten

        Comment


          #5
          Re: beste mense dringend hulp nodig aub

          kraan water,2l voor de 10 wat doe ik het beste? ps de grond is vochtig omdat ze daarstrak water hebben gekregen
          Last edited by marshall; 8 July 2012, 02:05.

          Comment


            #6
            Re: beste mense dringend hulp nodig aub

            aub mensen beetje hulp gevraagt

            Comment


              #7
              Re: beste mense dringend hulp nodig aub

              Ik denk(maar weet niet zeker, ben ook nog beginnend)dat ze teveel water en in te voedingrijke grond staan.
              Als er teveel voeding in de grond zit, dan kunnen de wortels geen water opnemen, en je denkt dat ze water nodig hebben en geeft ze water, en dan slaan de wortelmondjes dicht. gevolg zomaar 1 week stilstand
              Je moet ze de eerste 3/4 wkn op stekgrond of lightmix of NoMercy grond zetten en dan pas bijvoeden is mijn ervaring.
              Voorzichtig met voeding! Ze staan al in de batmix die is veel te zwaar voor zulke jonge plantjes

              En ze staan pas 3 dgn in de tent daarvoor enkel tl-licht en in de tent zul je wel meer power hebben, en dan moet de plant kunnen verdampen via de bladeren, waarschijnlijk een samenloop van: Teveel water, teveel voeding en teveel warmte wat de plant nu niet aankan
              Last edited by West2010; 8 July 2012, 08:02.

              Comment


                #8
                Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                Je kunt proberen wat meer te sproeien rechtstreeks op de bladeren 2x daags, zo krijgt ie toch wat vocht, en de lamp ff wat hoger hangen i.v.m. de warmte

                Comment


                  #9
                  Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                  Je kan wel om hulp roepen, maar als je zelf bijna geen info geeft en foto's met HPS licht erop zet, is het moeilijk te zien.
                  Wat voor lamp hangt erboven, hoe hoog hangtie, wat zijn de temperaturen, wat is de LV, heb je een fan op de plantjes gericht ?
                  Je geeft toch geen voeding he, want dan ben je idd veel te vroeg, met een klein beetje lezen op het forum had je dat kunnen weten.

                  Waarom heb je ze niet ingegraven tot de ronde blaadjes ?
                  Zo te zien zijn ze best gestrekt door de te hoge TL waarschijnlijk.

                  De overstap van TL naar HPS is ook erg groot, dus als je niets doet te voorkoming van verbranding en te hoge verdamping vinden ze dat niet leuk.

                  nb. Plantjes niet nat sproeien met het licht aan.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                    Discussies samengevoegd, het is niet toegestaan 2 topics met hetzelfde onderwerp aan te maken.

                    Comment


                      #11
                      Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                      volgens mij een verkeerde ph met te veel water wa kan je allemaal doen -1/2 regenwater met1/2 kraanwater gebruiken of een zakje groene thee in je water doen en het een nacht laten staan of spa blauw kopen en dat geven en kijken of ze er boven komen
                      en veel bidden want ze zien er ni echt goed uit maar ze komen er wel door als je ze nu goed verzorgt stuur me een berichtje als je nog vragen hebt want hier zijn ze niet van de snelste om je te helpen allemaal stoned of zo

                      Comment


                        #12
                        Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                        mensen ik zal straks om 15u fotos maken zonder licht lv is 65 a75% temp met licht aan 29a27,6graden lamp is 600watt er draait klein ventilaror in en een ruck buizen ventilator type rk-125 een 1die koude lucht inblaast als het te warm wordt mense wat kan ik doen ze gaan sterk achteruit

                        Comment


                          #13
                          Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                          ??????????????niemand die kan helpen?? om15 u15 heb de fotos zonder ligt

                          Comment


                            #14
                            Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                            mijn gok is dat je te hoog zit met je voeding.
                            zo klein en dan gelijk op batmix is behoorlijk grof als je daar ook nog eens voeding bij gooit gaat het echt verkeerd.
                            straks water maken met wortelstimulator en goed nat gooien.
                            en voorlopig niks aan doen.
                            als je grond aan de droge kant is met zoveel voeding zullen je wortels zeker niks doen.
                            temperatuur helpt ook niet echt mee.
                            je vraagt wel het maximale van ze hoor.

                            Comment


                              #15
                              Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                              @010
                              dus enkel water met wortel stimulator?

                              groeten

                              Comment

                              Bezig...
                              X