beste mense dringend hulp nodig aub

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marshall
    Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 23

    #31
    Re: beste mense dringend hulp nodig aub

    Oorspronkelijk geplaatst door greensteven
    hallo ik gebruik ook voeding van heisi en batmix heb der nog niet echt een probleem met gehad ik groei wel 3 weken voor in zaai en stekgrond dan pas overpotten in batmix nog een weekje voorgroeien dan onder 12/12 batmix bevat genoeg voeding voor ong. 4 ongeveer weken dus niet voeden tot je plant et nodig heeft is mijn ervaring kijk en luister naar je dames ;p
    bedankt voor de reactie ben nu al 3dagen halve glaasjes water geven spa blauw een begin al vershil te zien hopelijk komen ze erdoor met goede zorgen :

    Comment

    • Abel
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 834

      #32
      Re: beste mense dringend hulp nodig aub

      naar 6.0

      Comment

      • marshall
        Stoner
        Member
        • Jul 2012
        • 23

        #33
        Re: beste mense dringend hulp nodig aub

        20120711_140401.jpg20120711_140255.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140337.jpg sorry voor de dubbele foto s pc doet echt raar20120711_140302.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpgdit zijn ze nu @subby

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #34
          Re: beste mense dringend hulp nodig aub

          ik had ze toch naar een light mix of stek grond overgepot veel meer overlevingskans veel bidden dat die er nog gaan doorkomen ? veel te lang gewacht als je het mij vraagt ik zou je er voorzichtig uit nemen en ze toch nog in light mix of stekgrond steken je moet zelf maar zien maar zo zien ze er alleen maar op achteruit te gaan zonde veel geluk nog met je kweek grtz subby

          Comment

          • subby
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 365

            #35
            Re: beste mense dringend hulp nodig aub

            ja mannekes triestig ik kan je alleen zeggen haal ze met een beetje grond er uit en steek ze in stekgrond want je hebt die grond veel te veel overvoed en die zijn echt aant sterven die wortels schroeien gewoon weg
            red ze !!

            Comment

            • marshall
              Stoner
              Member
              • Jul 2012
              • 23

              #36
              Re: beste mense dringend hulp nodig aub

              zonder ligt 20120711_150946.jpg20120711_150753.jpg20120711_150803.jpg20120711_150939.jpg20120711_150812.jpg20120711_150917.jpg
              Attached Files

              Comment

              • marshall
                Stoner
                Member
                • Jul 2012
                • 23

                #37
                Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                20120712_210049.jpg20120712_210104.jpg20120712_210111.jpg20120712_210111.jpg verpot naar kleinere potten een stekken grond water ph 6.2 met wortelstimulator van hesi .. kan iemand er nog iets aan toe voegen ? alle coment is welkom !1342130750150.jpg1342130750150.jpg

                Comment

                • subby
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 365

                  #38
                  Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                  oke ziet er al veel beter uit nu ph 6.0a6.2 aanhouden en alles komt goed met een kleine achterstand keep it green

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #39
                    Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                    Niks toevoegen aan middelen en wachten....

                    Comment

                    • marshall
                      Stoner
                      Member
                      • Jul 2012
                      • 23

                      #40
                      Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                      hoi , dus ook geen wortelstimulator?

                      mvg

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #41
                        Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                        Hoeveel kwaad dat kan weet ik niet; ik gebruik zoiets nooit, want een plant kan zelf wel wortels aanmaken denk ik altijd....

                        Comment

                        • marshall
                          Stoner
                          Member
                          • Jul 2012
                          • 23

                          #42
                          Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                          1342131662135.jpg dit is een fototje in de tent ,iemand sugestie hoe lang ik ze best laat staan staan 18/6nu ..

                          mvg

                          Comment

                          • subby
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 365

                            #43
                            Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                            tot ze volledig hersteld zijn als ze zich nog herstellen natuurlijk maar denk het wel wacht gewoon tot je mooie volle plantjes hebt want op 12/12 hersteld een plant niet zo goed keep it green

                            Comment

                            • marshall
                              Stoner
                              Member
                              • Jul 2012
                              • 23

                              #44
                              Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                              hoi , mensen
                              ff een paar fotos ik hoop dat jullie oordelen over begin en nu..
                              heb ze terug verpot een gespoeld een in stekke grond gestoken ze zitten nu paar dagen in stekgrondeen heb ze om de dag water gegoven
                              als de bovenste 2cm goed droog was van de aarde dus ik geef 1l voor ale 10 de dames al van ze verpot zijn 1x wortelstimulator megegoven in water
                              de ph 6.2 hoop op reactie s alle coment is welcome
                              bedankt mensen

                              20120715_010358.jpg20120715_010404.jpg20120715_010410.jpg20120715_010417.jpg20120715_010423.jpg20120715_010428.jpg20120715_010437.jpg20120715_010447.jpg

                              Comment

                              • subby
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 365

                                #45
                                Re: beste mense dringend hulp nodig aub

                                gespoeld? waarom dat? da hebben ze ni graag ze ? zoveel mogelijk gerust laten
                                ik zal al maar een kaarsje gaan branden zeker laat die wortels gewoon achter water zoeken zet mss een bordje er onder en geef zo is een paar dagen water langs onder dan
                                maar ik zou op nieuw beginnen en nu goed eerst stekgrond voor 2a3weken tot ze achter voeding snakke en goed doorgeworteld zijn en dan over potte naar uwe batmix =)
                                want zie da hier ni echt de juiste kant op gaan je bent veel tijd aant verliezen nu grtz subby

                                Comment

                                Bezig...