beste mense dringend hulp nodig aub
Collapse
X
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
20120711_140401.jpg20120711_140255.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140337.jpg sorry voor de dubbele foto s pc doet echt raar20120711_140302.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140341.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpg20120711_140313.jpgdit zijn ze nu @subbyComment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
ik had ze toch naar een light mix of stek grond overgepot veel meer overlevingskans veel bidden dat die er nog gaan doorkomen ? veel te lang gewacht als je het mij vraagt ik zou je er voorzichtig uit nemen en ze toch nog in light mix of stekgrond steken je moet zelf maar zien maar zo zien ze er alleen maar op achteruit te gaan zonde
veel geluk nog met je kweek grtz subby
Comment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
ja mannekes triestig ik kan je alleen zeggen haal ze met een beetje grond er uit en steek ze in stekgrond want je hebt die grond veel te veel overvoed en die zijn echt aant sterven die wortels schroeien gewoon weg
red ze !!Comment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
zonder ligt
20120711_150946.jpg20120711_150753.jpg20120711_150803.jpg20120711_150939.jpg20120711_150812.jpg20120711_150917.jpg
Comment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
20120712_210049.jpg20120712_210104.jpg20120712_210111.jpg20120712_210111.jpg verpot naar kleinere potten een stekken grond water ph 6.2 met wortelstimulator van hesi .. kan iemand er nog iets aan toe voegen ? alle coment is welkom !1342130750150.jpg1342130750150.jpgComment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
1342131662135.jpg dit is een fototje in de tent ,iemand sugestie hoe lang ik ze best laat staan staan 18/6nu ..
mvgComment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
hoi , mensen
ff een paar fotos ik hoop dat jullie oordelen over begin en nu..
heb ze terug verpot een gespoeld een in stekke grond gestoken ze zitten nu paar dagen in stekgrondeen heb ze om de dag water gegoven
als de bovenste 2cm goed
droog was van de aarde dus ik geef 1l voor ale 10 de dames al van ze verpot zijn 1x wortelstimulator megegoven in water
de ph 6.2 hoop op reactie s alle coment is welcome
bedankt mensen
20120715_010358.jpg20120715_010404.jpg20120715_010410.jpg20120715_010417.jpg20120715_010423.jpg20120715_010428.jpg20120715_010437.jpg20120715_010447.jpgComment
-
Re: beste mense dringend hulp nodig aub
gespoeld? waarom dat? da hebben ze ni graag ze ? zoveel mogelijk gerust laten
ik zal al maar een kaarsje gaan branden zeker
laat die wortels gewoon achter water zoeken zet mss een bordje er onder en geef zo is een paar dagen water langs onder dan
maar ik zou op nieuw beginnen en nu goed eerst stekgrond voor 2a3weken tot ze achter voeding snakke en goed doorgeworteld zijn en dan over potte naar uwe batmix =)
want zie da hier ni echt de juiste kant op gaan je bent veel tijd aant verliezen nu grtz subbyComment



Comment