Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen 3/4e week bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen 3/4e week bloei

    Korting op 420shop
    hoi,

    M'n Royal Dwarf heeft sinds kort wat last van een bladprobleem. De onderste bladeren beginnen lichtgroen tot geel te verkleuren en hangen slap, en dit niet enkel de grote, maar ook de kleine/nieuwere blaadjes. De plant zelf doet het overigens erg goed en nergens problemen behalve onderaan...
    Volgens Monty's Bladproblemenoplosser zou het een stikstof tekort moeten zijn? Kan iemand dit bevestigen? En hoe is dit op te lossen?
    Ik kweek onder een 250W plug & grow, lv bedraagt zo'n 49% en geef Canna Terra Flores, Bloeibooster, Cannazym en Pk 13/14.

    Hier enkele foto's;
    IMAG0132.jpgIMAG0127.jpgIMAG0128.jpgIMAG0130.jpgIMAG0123.jpgIMAG0125.jpgIMAG0133.jpg

    Alvast bedankt!

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Bladproblemen 3/4e week bloei

      Hoi QNQ,

      Ik bedoel Canna Boost accelerator en Pk 13/14. Volgens het kweekschema van Canna kunnen die samen worden gegeven, enkel wordt aangeraden om de Pk13/14 slechts een week of 2 te geven.
      Ik denk niet dat het een licht tekort is, aangezien andere bladeren op dezelfde hoogte het wel goed doen... De lamp hangt slechts op zo'n 11 cm (wat al te laag is...)
      Hoe kan ik een stikstoftekort oplossen?

      Alvast bedankt voor je reactie!

      Comment


        #4
        Re: Bladproblemen 3/4e week bloei

        Oke, maar die blaadjes zitten meer dan 11cm van de lamp af he..
        Canna pk13/14 mag je maar een week geven trouwens.

        Ik zou een paar keer minder Terra flores geven, en er wat Vega voor in de plaats erbij doen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Bladproblemen 3/4e week bloei

          Jup, die zitten er natuurlijk verder vanaf.. Heb Pk 13/14 ongeveer een week/half gegeven dus hiermee stop ik nu volledig. Zal eens proberen de Flores te vervangen door de Vega.
          Merci voor de tip!

          Comment


            #6
            Re: Bladproblemen 3/4e week bloei

            Helaas nog niet echt een verbetering gemerkt sinds ik nu opnieuw Vega in de plaats geef, in tegendeel... Enig idee hoe ik dit nog zou kunnen verhelpen?

            Comment

            Bezig...
            X