Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren vergelen enorm 5de week bloei Super Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren vergelen enorm 5de week bloei Super Skunk

    Korting op 420shop
    Dag beste leden,

    Deze super skunks bloeien nu een grote 4 weken en ik vroeg me af of iemand dit bladprobleem herkent?

    Ik koppelde het eerst aan stikstoftekort, maar de bladeren worden na een tijdje gewoon volledig geel, niks van groen meer en krullen dan op. Dus ik twijfel.

    Ik heb een paar weken net te veel bloeivoeding gegegeven, dat zag ik de gele bladpunten overal.

    Iemand die het herkent en raad weet? Ik zou niet graag hebben dat ook de bovenste fan bladeren helemaal geel worden :p

    Mvg

    SANY0717.jpg
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    #2
    Re: Bladeren vergelen enorm 5de week bloei Super Skunk

    ik heb hier ook last van op een gegeve moment word heel je plant lichtgroen en dan geel het is een zwavel tekort
    teveel voeding in de grond even alleen schoon water en de aarde moet weer ff gelucht worden dat zou al moeten helpen. ik ga morge met de hamer voorzichtig tege de pot aan slaan om het weer los te kloppen.(hoop geen herma)

    Comment


      #3
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: Bladeren vergelen enorm 5de week bloei Super Skunk

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...he-berry-ryder

        check berry se topic maar ff schijnt te helpen omdat je de aarde losklopt maar ik ga ook eerst nog checke voordat ik haar verder sloop haha

        Comment

        Bezig...
        X