Re: Bladprobleem?
Oke, bedankt. Weten we dat ook weer
Zal dadelijk nog eens een update posten; het begint een aardig bosje te worden
Moet ik trouwens het voedingsschema van BioNova gewoon weer volgen met voeding?
Staan nu ongeveer 1.5 week in de bloei.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oke, bij deze!
Oke, bedankt. Weten we dat ook weer
Zal dadelijk nog eens een update posten; het begint een aardig bosje te worden
Moet ik trouwens het voedingsschema van BioNova gewoon weer volgen met voeding?
Staan nu ongeveer 1.5 week in de bloei.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oke, bij deze!





Comment