Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welk tekort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk tekort

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb dit hier al eens ergens tegengekomen, maar ik vind het niet meer terug. Welk tekort zou dit zijn? Ze staan 3 dagen in bloei, dit is heel plots gekomen.

    Greetzz

    #2
    calcium of magnesium,maar naar mijn idee calcium tekort!

    Comment


      #3
      Naar mijn idee Magnesiumtekort, lijkt heel sterk op wat ik had en kwam ook zo plots op toen ze net in bloei stonden.
      Naar de apotheker en Magnesiumsulfaat halen, ook wel bitterzout, Engels zout, Epsomzout, MgSO4 genoemd. Wat oplossen in water en blijvend water geven met dit in opgelost...
      Even mijn topic hierover:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        ik post hier nog ff een update van dit probleem. Het is nog iets erger gekomen, maar de laaste dagen blijkt het (voorlopig) wat tot rust te komen.
        Heb nu ook een weekje geen voeding meegegeven, enkel 1 x vloeibaar bitterzout begin vorige week.



        Greetzz

        Comment


          #5
          Hebben je plantjes even zonder water gestaan op een dag en hingen de blaadjes slap ?

          Grtz

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              hehe, het is al niet mijn eerste mysterieuze ziekte

              Je zegt dat het lijkt op een mengeling tussen Mg en Ca tekort, dit zit ik eigenlijk ook al heel de tijd te denken. Daarom weet ik niet goed wat ik er mee moet doen, teveel mg kan leiden tot een ca tekort geloof ik.
              Ik ben de volgende dagen "Canna Calcium CA 15%" verwachtende, dus zal ik dit nog eens toevoegen.
              Ze staan nu bijna 1.5 week in bloei, dus ik veronderstel dat het nog geen kwaad kan om wat bladvoeding te geven? Ik zou graag nog wat Mg toedienen, maar niet in de grond, ik ben bang dat ik er teveel zal geven dan
              Ik gaf mee wat op de fles staat, 2 ml / liter. Maar ik heb dit wel niet elke dag gebruikt.
              Greetzz

              Comment


                #8
                hey painkiller
                wat voor een folie gebruik jij in je tent(hok)?t zou misschien kunnen dat er door de warmte giftige gassen vrijkomen .heb ik de laatste tijd al vaker gehoord.ik kan dr naast zitten maar is maar een idee!mzzl

                Comment


                  #9
                  hmm, het is zwart-wit folie voor in de moestuin. Ik heb de verpakking niet meer, maar er stond iets op met kolen
                  Greetzz

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                    Hebben je plantjes even zonder water gestaan op een dag en hingen de blaadjes slap ?

                    Grtz
                    Last edited by bobo; 16 December 2008, 22:06.

                    Comment


                      #11
                      k, zal ik doen, ga nu wat gaan maken
                      Greetzz

                      Comment

                      Bezig...
                      X