Hee,
ik heb de white russian van huismerk wietzaadjes ontkiemt en nu heeft hij maar 1 lob blad ? kan deze dan nog wel normaal groeien
?
Foto-0013.jpg
ik heb de white russian van huismerk wietzaadjes ontkiemt en nu heeft hij maar 1 lob blad ? kan deze dan nog wel normaal groeien
Foto-0013.jpg





Comment