nog nooit gezien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #1

    nog nooit gezien

    Korting op 420shop
    mijn blad is langst de bovenkant mooi groen en langst de onderkant ziet het helemaal paars!

    ik heb het nog nooit gezien ofzo en ik vind er ook nergens iets over...

    temp. licht aan tussen de 26 en 28gr
    temp. licht uit tussen de 20 en 22gr
    lv tussen de 40 en 50%
    ik zuur mijn water niet af en geef nog geen voeding dus door een ph schommeling ofzo kan het normaal ook niet...

    iemand een idee???
  • Biggrower
    Retired
    • Dec 2008
    • 73

    #2
    hoeveel phwaarde heeft je water ?

    Spa rein, heeft exact 6.2 ..

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      net gemeten,de ph van mijn water is 7.1

      Comment

      • Biggrower
        Retired
        • Dec 2008
        • 73

        #4
        veel te veel hé...
        max. 6,5
        heb je ph - ,groei ?
        Anders een druppelke of 2/L bij je water toevoegen.
        Indien je dit niet hebt, kan je SPA REINE gaan halen, deze heeft exact 6,2.

        Als ze nog in groei/begin bloei zitten mag je LV ook ietsje hoger, 60-70% ca
        Last edited by Biggrower; 22 December 2008, 13:26.

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Dat paars kan in de genen van de plant zitten.
          grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            @ biggrower: ik kweek met organische voeding,hierbij moet je voeding niet afgezuurt worden! en ik heb van alle jaren dat ik al kweek nog nooit zo een paarse onderkant gezien door een te hoge ph want dan hadden mijn 4 vorige kweken dat ook moeten hebben want ik ben aan mijn 2de jaar bezig met bac... en ik heb er nooit mee afgezuurt en de vorige keren is alles toch zeker naar wens geweest! en de luchtvochtigheid voor een zaailing moet belangen zo hoog niet zijn,dat is voor stekken! een zaailing zit rond de 40 a 50% goed...

            @ westport: volgens mij zit het ook in de genen want nu hebben ze het alle 8 al,en de kush'es niet en ze hebben allemaal dezelfde behandeling gehad...

            we zullen zien hoe ze het doen,als ze het te slecht doen naar mijn zin zullen het nieuwe planten worden!

            grtzzz
            Last edited by haze'o'lator; 22 December 2008, 17:25.

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Staat die plant toevallig dicht bij je aanzuig ? Op welke ondergrond staan de potten ?

              Grtz

              Comment

              • haze'o'lator
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 1273

                #8
                nee ze staan zo een 20cm boven de aanzuig op een doos met daarop een gyprocplaat omdat de lamp niet lager ging...

                grtzz

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Ok, alles in orde dan. Heb je deze soort al geteeld ? Kan een freaky plantje zijn, gebeurt wel eens.

                  Er zijn naar mijn weten maar twee hoofd oorzaken.

                  1 - Te koud ( volgens jouw temp. niet )
                  2 - stikstof tekort ( maar waardoor dan ? ). Geen opname van stikstof of tekort aan stikstof ?

                  Grtz

                  Comment

                  • haze'o'lator
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 1273

                    #10
                    de temperatuur al zeker niet,ik heb al met 2 meters getest en ze geven allebij evenveel aan... en nee ik heb ze nog niet gekweekt,ijscoman wel dacht ik! moet ik eens vragen dan!

                    en ja stikstof maar dat zou echt al wel snel zijn,ze staan 9 of 10 dagen in de groei!

                    en ik gebruik nog geen voeding ofzo en andere keren heeft die batmix toch goed zijn werk gedaan! dus het zou raar zijn moest het nu inneens wel zijn,dan hebben ze toch echt veel stikstof nodig...

                    grtzzz

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Raar fenomeen, toch maar even ijscoman vragen ..., ik denk dat het genetisch (freaky plantje dus) is.

                      Grtz

                      Comment

                      • haze'o'lator
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 1273

                        #12
                        ja idd ik denk het ook en ik heb daarnet nog iets opgemerkt!

                        uit de lobblaadjes komen ook 3 vingerige bladeren uitgegroeit aan 2 kanten
                        hier een foto


                        grtzzz
                        Last edited by haze'o'lator; 22 December 2008, 17:31.

                        Comment

                        • janleuri
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 1131

                          #13
                          blauw bloed, da zijn gewoon planten van adel

                          Comment

                          Bezig...