Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nog nooit gezien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nog nooit gezien

    Korting op 420shop
    mijn blad is langst de bovenkant mooi groen en langst de onderkant ziet het helemaal paars!

    ik heb het nog nooit gezien ofzo en ik vind er ook nergens iets over...

    temp. licht aan tussen de 26 en 28gr
    temp. licht uit tussen de 20 en 22gr
    lv tussen de 40 en 50%
    ik zuur mijn water niet af en geef nog geen voeding dus door een ph schommeling ofzo kan het normaal ook niet...

    iemand een idee???

    #2
    hoeveel phwaarde heeft je water ?

    Spa rein, heeft exact 6.2 ..

    Comment


      #3
      net gemeten,de ph van mijn water is 7.1

      Comment


        #4
        Last edited by Biggrower; 22 December 2008, 14:26.

        Comment


          #5
          Dat paars kan in de genen van de plant zitten.
          grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            @ biggrower: ik kweek met organische voeding,hierbij moet je voeding niet afgezuurt worden! en ik heb van alle jaren dat ik al kweek nog nooit zo een paarse onderkant gezien door een te hoge ph want dan hadden mijn 4 vorige kweken dat ook moeten hebben want ik ben aan mijn 2de jaar bezig met bac... en ik heb er nooit mee afgezuurt en de vorige keren is alles toch zeker naar wens geweest! en de luchtvochtigheid voor een zaailing moet belangen zo hoog niet zijn,dat is voor stekken! een zaailing zit rond de 40 a 50% goed...

            @ westport: volgens mij zit het ook in de genen want nu hebben ze het alle 8 al,en de kush'es niet en ze hebben allemaal dezelfde behandeling gehad...

            we zullen zien hoe ze het doen,als ze het te slecht doen naar mijn zin zullen het nieuwe planten worden!

            grtzzz
            Last edited by haze'o'lator; 22 December 2008, 18:25.

            Comment


              #7
              Staat die plant toevallig dicht bij je aanzuig ? Op welke ondergrond staan de potten ?

              Grtz

              Comment


                #8
                nee ze staan zo een 20cm boven de aanzuig op een doos met daarop een gyprocplaat omdat de lamp niet lager ging...

                grtzz

                Comment


                  #9
                  Ok, alles in orde dan. Heb je deze soort al geteeld ? Kan een freaky plantje zijn, gebeurt wel eens.

                  Er zijn naar mijn weten maar twee hoofd oorzaken.

                  1 - Te koud ( volgens jouw temp. niet )
                  2 - stikstof tekort ( maar waardoor dan ? ). Geen opname van stikstof of tekort aan stikstof ?

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    de temperatuur al zeker niet,ik heb al met 2 meters getest en ze geven allebij evenveel aan... en nee ik heb ze nog niet gekweekt,ijscoman wel dacht ik! moet ik eens vragen dan!

                    en ja stikstof maar dat zou echt al wel snel zijn,ze staan 9 of 10 dagen in de groei!

                    en ik gebruik nog geen voeding ofzo en andere keren heeft die batmix toch goed zijn werk gedaan! dus het zou raar zijn moest het nu inneens wel zijn,dan hebben ze toch echt veel stikstof nodig...

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      Raar fenomeen, toch maar even ijscoman vragen ..., ik denk dat het genetisch (freaky plantje dus) is.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        ja idd ik denk het ook en ik heb daarnet nog iets opgemerkt!

                        uit de lobblaadjes komen ook 3 vingerige bladeren uitgegroeit aan 2 kanten
                        hier een foto


                        grtzzz
                        Last edited by haze'o'lator; 22 December 2008, 18:31.

                        Comment


                          #13
                          blauw bloed, da zijn gewoon planten van adel

                          Comment

                          Bezig...
                          X