bladeren zijn dor en hangen een beetje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • royalcheese1grow
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 672

    #16
    Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

    heb de verwarming afstaan ramen op een kier, wel koud maar oké heb het er voor over kweek namelijk op mijn slaapkamer dus das het probleem niet want de lucht is echt fris die word aangezogen..
    Last edited by royalcheese1grow; 4 December 2013, 22:54.

    Comment

    • Rodigan
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1536

      #17
      Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

      Wat was het resultaat na een wat grotere waterbeurt?
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #18
        Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

        Ramen dicht en verwarming af laten. Luchtvochtigheid zal wel stijgen.
        Hou wel rekening met een minimumtemperatuur van 18°C voor je plantjes.

        45% is ideaal tijdens de bloei.
        20% is zeer laag.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • royalcheese1grow
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 672

          #19
          Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

          ga ik seffens bekijken ze hebben nu nog nacht.
          Hoop dat ze er beter uitzien, ben nieuwe potgrond gaan halen gewoon in het tuincetrum en grotere potten,
          dus misschien kan ik ze vandaag overpotten of zou ik nog wachten ?
          ramen dicht ? ik zou denken raam beetje open zodat er verse lucht binnenstroomt of zie ik dat verkeerd?
          ze zitten nu snachts rond de 18 is dat wat te koud ?
          ik wil het deze keer beter doen als vorige want toen liep er ook vanalles mis maar toen zagen mijn plantjes er wel beter uit..

          Comment

          • Rodigan
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1536

            #20
            Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

            Je raam kun je af en toe wel eens openzetten. Voor de verluchting. Maar aangezien ze in je kamer staat, is er al genoeg CO2 enzo aanwezig. Zou het te warm worden in je tentje met het raam dicht?
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment

            • royalcheese1grow
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 672

              #21
              Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

              ja dacht het wel maar heb nu mijn afzuiging naar buiten hangen want eerste blaasde deze alles in mijn kamer dat is nu niet meer dus ik ga eens proberen met één raam minder open,
              in de hoop dat het niet te warm zou gaan worden, want momenteel is het wel zeer frisjes op de slaapkamer :p maar dat heb ik ervoor over..

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #22
                Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

                Luchtvochtigheid binnen stijgt in de winter met de ramen dicht.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • royalcheese1grow
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 672

                  #23
                  Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

                  maar dan moet ik toch nog altijd mijn warme lucht die uit de tent komt toch ook nog naar buiten krijgen of ook gewoon in de kamer laten ?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  @ gamm bedankt voor de hulp, heb al veel nuttige informatie gehad en de plantjes zagen er al beter uit vandaag
                  heb ze in een grotere pot gestoken en ga ze nog een weekje 18/6 geven en dan overschakelen op 12/12
                  hoop op een lekker wietje ..

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #24
                    Re: bladeren zijn dor en hangen een beetje

                    Topic moved naar de bladproblemen sectie!

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    Bezig...