Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Roestvlek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roestvlek!

    Korting op 420shop
    Kan iemand me zeggen op wat dit duid aub?
    Attached Files
    Greetz

    #2
    Zijn er meerdere blaadjes?
    Staat ie te dicht bij de lamp?

    Comment


      #3
      Ik heb net gezien dat andere bladeren dezelfde tekenen beginnen te vertonen. Het is wel enkel die plant de andere hebben er tot nu toe blijkbaar geen last van.
      Te dicht bij de lamp dat denk ik niet, altijd ongeveer minimum 40 cm. Ik maak me toch een beetje zorgen.
      Last edited by kanonierke; 17 January 2009, 19:21.
      Greetz

      Comment


        #4
        misschien magnesium tekort maar zou je eigenlijk Jona even een p.m moeten sturen die heeft mij er ook vanaf geholpen .

        dit is me eerste kweek dus ga nog niks aanbevelen eerst maar wat ervaring op doen

        veel succes

        grtz.

        Comment


          #5
          Magnesium tekort weeral
          Ik zet hier even me thread, je doet maar exact wat ik daar gedaan heb en je komt er wel uit. Maak je geen illusies, het moet gewoon stoppen, het zal wel een litteken blijven.
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html
          greetzzz

          Jona

          Comment


            #6
            Ik zal dus naar de apotheek moeten om epsom zout. Bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk is het hiermee opgelost.
            Greetz

            Comment


              #7
              Greetz

              Comment

              Bezig...
              X