Kan iemand me zeggen op wat dit duid aub?
Roestvlek!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Ik heb net gezien dat andere bladeren dezelfde tekenen beginnen te vertonen. Het is wel enkel die plant de andere hebben er tot nu toe blijkbaar geen last van.
Te dicht bij de lamp dat denk ik niet, altijd ongeveer minimum 40 cm. Ik maak me toch een beetje zorgen.Last edited by kanonierke; 17 January 2009, 18:21.GreetzComment
-
Magnesium tekort weeral
Ik zet hier even me thread, je doet maar exact wat ik daar gedaan heb en je komt er wel uit. Maak je geen illusies, het moet gewoon stoppen, het zal wel een litteken blijven.
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html
greetzzz
JonaComment
-
Ik zal dus naar de apotheek moeten om epsom zout. Bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk is het hiermee opgelost.GreetzComment
-
Ik ben op aanraden van Bobo begonnen met de volle dosis voeding te geven. En het lijkt toch opgelost te zijn. Die roestvlek wordt niet groter en de andere bladeren zien er weer oké uit. Ze hebben terug een mooie groene kleur.GreetzComment




Comment