Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladproblemen SuperlemonHaze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladproblemen SuperlemonHaze

    Korting op 420shop
    WP_001074.jpgWP_001076.jpgWP_001077.jpgWP_001078.jpg
    Spijtig want ben nu aan het knippen in men andere tent, ook lemon haze en die zien er heerlijk uit.

    Hopelijk brengen de fotos wat meer duidelijkheid.
    En alvast bedankt.
    Chninkel.

    #2
    Re: bladproblemen SuperlemonHaze

    Staan ze niet te nat? Eens je potten wegen. Grtz
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: bladproblemen SuperlemonHaze

      Vind dat er maar weining feedback komt
      Te nat staan ze niet.
      En de situatie verslechtert.
      Heb montys bladproblemen helper toegepast.
      Maar ik geraak niet aan het tekort uit.
      Waar zitten die Weed - guru's hier?

      Comment


        #4
        Re: bladproblemen SuperlemonHaze

        heb je al goed gelezen hierzo er is een heel gedeelte met bladproblemen staat vast je andwoord tussen vrees ik.suc6 man

        Comment


          #5
          Re: bladproblemen SuperlemonHaze

          regels niet gelezen?

          voorstellen moet ook
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: bladproblemen SuperlemonHaze

            Kun je eens foto's van je volledige planten en setup plaatsen?
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7
              Re: bladproblemen SuperlemonHaze

              Krijgt een paar uur geen antwoord en wordt al ongeduldig.
              Steek er ff een op.

              Dat ik niet overvoed heb aangezien ik digital PH en EC meter gebruik tot 2 cijfers na de comma.
              Die vond ik wel grappig.
              Hebben je plantjes ook een ingebouwd display waarop ze op 2 cijfers na de komma aangeven wat ze nodig hebben ?
              Een kweekschema is een richtlijn, geen absolute handleiding tot succes.
              Je moet ook een beetje leren de plantjes te 'lezen'.

              Dit lijkt oude schade. Hoe ziet het nieuwe blad er uit ?
              Foto's van een probleem op het moment dat het opduikt, verse foto's dus, kan ik meer aan zien dan foto's van iets wat 3 weken geleden begonnen is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                komt in orde QnQ.
                Jointje steekt op. En zoals gevraagd de foto's.
                Misschien bieden deze meer duidelijkheid.

                WP_001087.jpgWP_001088.jpgWP_001089.jpgWP_001090.jpgWP_001091.jpgWP_001092.jpgWP_001093.jpg

                En alvast bedankt voor de moeite.

                Comment


                  #9
                  Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                  Bladeren trek je niet zomaar af... Je planten hebben deze nodig. Of ze nu geel uitslaan of niet.
                  Foto's van de plant(en) zelf hebben we nodig.

                  Kalium of fosfor tekort denk ik.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                    ik heb hetzelfde probleem nu met white rhinos...zijn kleine planten gebleven en heel veel van dit soort verkleuringen.
                    Die zitten nog 1 week van oogst af. Hoever zijn die van jou nu?
                    Het is nogal lastig te zeggen want ik kreeg deze verschijnselen ook alleen als ik mijn voeding iets omhoog gooide had ik weer last van overvoeding of kwamen iig hier en daar verbrande puntjes aan de bladeren. Vrij vreemd aangezien de planten niet eens zo donkergroen staan, en de lamp op goede afstand zit.
                    Inmiddels heb ik dat maar afgedaan met feminised zaad probleem ofzo, ik ga er niks aan doen.

                    Ook heb ik afgelopen keer de grond hergebruikt....dat ga ik ook niet meer doen.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                    Comment


                      #11
                      Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                      stikstof te kort......

                      Even niet meer afzuren en alleen maar water geven voorlopig tot je onderste blad licht begint te kleuren....

                      Comment


                        #12
                        Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                        hoe kom jij hier aan stikstof tekort dan?
                        En waarom dan niet meer afzuren en gewoon water geven? Bij stikstof tekort zou je zgegen meer stikstof dus een keer een hoog stikstofgehalte voeding zoals een groei voeding geven.
                        Kan aan mij liggen maar ik snap even niet dat je bij een tekort stopt met afzuren en dus minder mogelijk maakt voor de plant de stoffen goed op te nemen.
                        Daarnaast als er een tekort is niks anders als water geven? hoe los je dan je tekort op
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                        Comment


                          #13
                          Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                          Je heb helemaal gelijk met het geen voeding geven je moet idd of stikstof toevoegen of groeivoer maar dan liever stikstof, op aarde zuurde ik helemaal niets af....maar dat ben ik.

                          En hoe ik er aan kom dat het stikstof tekort is? Omdat het stikstof te kort is

                          Ga maar kijken op canna.nl bij de probleem oplosser.....

                          Comment


                            #14
                            Re: bladproblemen SuperlemonHaze

                            Ik vind op Canna.nl geen probleemoplosser.
                            Eigenlijk is je oplossing gebaseerd op een mening die weer gebaseerd is wat je op internet hebt gezien.
                            Ik heb hetzelfde probleem hier ook gehad, vanalles geprobeerd en niks werkte.
                            Ik vind het nogal wat om zo zelfverzekerd te zeggen het is dat en dat los je zo op...hoe weet je dat het geen blokkade aan de wortels is vanwege een overvoeding aan stikstof of kalium? Bij kalium tekorten kunnen ze ook zo geel wegtrekken en is vrij makkelijk te verwarren met N tekort....alleen als je dan N bij gaat geven blijft het verschijnsel en krijg je er nog overvoedingstekenen bij ook.

                            En eigenlijk nog steeds is het mij niet duidelijk wat dat met afzuren te maken heeft, waarom zou je stoppen met afzuren bij dit verschijnsel? daarmee ga je alleen maar je PH waarde op en neer lopen gooien maar verder gebeurd er volgens mij vrij weinig, op extra stress of schade na als hij na een eventuele oplossing weer begint met afzuren.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            ik ben het eigenlijk meer eens met Gamm afhankelijk van in welke fase ze zijn....meer info is wel nodig lijkt mij om hier eventueel een oplossing voor te vinden.

                            - voeding gebruikt of niet? en hoeveel?
                            - al tijdje in bloei of nog in groei?
                            - wat voor cocos heb je gebruikt?
                            - natuurlijk zouden fotos van de planten ook veel duidelijker zijn
                            Last edited by Ganjalf_The_Green; 31 December 2013, 16:10.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                            Comment


                              #15
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X