Hallo ik ben Chninkel
Hopelijk ben ik op de juiste plaats terecht gekomen want : chninkel heeft een probleem.
Dit is ondertusseneen van mijn vele kweken. Waarbij voor de eerste keer problemen optreden.
Eerst en vooral de setup en de voeding.
Ik kweek dus op coco's met als voedingslijn CANNA - COCO. Ik voeg zelf nog CO2 tbs en missing link toe.
Ik kweek op 1,5 m² met een 600 W lamp. met genoeg actieve aanvoer en afvoer van verse lucht.
En ik vertrok vanop stekken. SuperLemonHaze.
Ze staan nu in hun derde week bloei.
Na 1,5 week in bloei begonnen de eerste bruine vlekjes te verschijnen en trok het blad geel.
De bruine vlekken spreidden zich uit en vormde zo gehele necrose vlekken.
Ik begon direct naar een oplossing te zoeken.
En kwam op een magnesium te kort uit.
Dus wat doet chninkel. hij voegt MgO toe.
Gevolg nog geen beterschap.
Eerst wou ik jullie ook nog even op de hoogte brengen.
Dat ik niet overvoed heb aangezien ik digital PH en EC meter gebruik tot 2 cijfers na de comma.
Tekort door een een teveel aan calcium heb ik ook al overwogen. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Voor ik de MgO toevoegde heb ik eerst elke plant gespoeld en de EC en ph van genomen. waarvan de waarden binnen de normen waren. (spijtig genoeg)
Dus nu. Als laatste oplossing wend ik mij tot jullie o broeders van het vijfvingerige blad.
Moest er enige informatie ontbreken, stuur je maar een berichtje.
Chninkel zal zo snel mogelijk antwoorden.
WP_001074.jpgWP_001076.jpgWP_001077.jpgWP_001078.jpg
Spijtig want ben nu aan het knippen in men andere tent, ook lemon haze en die zien er heerlijk uit.
Hopelijk brengen de fotos wat meer duidelijkheid.
En alvast bedankt.
Chninkel.
Hopelijk ben ik op de juiste plaats terecht gekomen want : chninkel heeft een probleem.
Dit is ondertusseneen van mijn vele kweken. Waarbij voor de eerste keer problemen optreden.
Eerst en vooral de setup en de voeding.
Ik kweek dus op coco's met als voedingslijn CANNA - COCO. Ik voeg zelf nog CO2 tbs en missing link toe.
Ik kweek op 1,5 m² met een 600 W lamp. met genoeg actieve aanvoer en afvoer van verse lucht.
En ik vertrok vanop stekken. SuperLemonHaze.
Ze staan nu in hun derde week bloei.
Na 1,5 week in bloei begonnen de eerste bruine vlekjes te verschijnen en trok het blad geel.
De bruine vlekken spreidden zich uit en vormde zo gehele necrose vlekken.
Ik begon direct naar een oplossing te zoeken.
En kwam op een magnesium te kort uit.
Dus wat doet chninkel. hij voegt MgO toe.
Gevolg nog geen beterschap.
Eerst wou ik jullie ook nog even op de hoogte brengen.
Dat ik niet overvoed heb aangezien ik digital PH en EC meter gebruik tot 2 cijfers na de comma.
Tekort door een een teveel aan calcium heb ik ook al overwogen. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Voor ik de MgO toevoegde heb ik eerst elke plant gespoeld en de EC en ph van genomen. waarvan de waarden binnen de normen waren. (spijtig genoeg)
Dus nu. Als laatste oplossing wend ik mij tot jullie o broeders van het vijfvingerige blad.
Moest er enige informatie ontbreken, stuur je maar een berichtje.
Chninkel zal zo snel mogelijk antwoorden.
WP_001074.jpgWP_001076.jpgWP_001077.jpgWP_001078.jpg
Spijtig want ben nu aan het knippen in men andere tent, ook lemon haze en die zien er heerlijk uit.
Hopelijk brengen de fotos wat meer duidelijkheid.
En alvast bedankt.
Chninkel.

Comment