Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help : Is dit normaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help : Is dit normaal

    Korting op 420shop
    Goede avond mensen,

    Ik heb ineens last van groen/gele achtige bladeren en ook worden me toppen al bruin,
    Zit in me 7e week had begrepen dat pas bruin moest worden met de laatste week 9/10e week,
    Ook weet ik niet of me blad zo geel hoort te worden, dit is tevens alleen onderaan de boompjes.
    geef voeding met biobizz schema, heb ze staan op 18ltr potten onder 600hps gem temperatuur schommelt tussen 27/31 graden en snachts rond de 19/22.
    heb hier onder wat foto's geplaats wie o wie kan mij wat vertellen.

    IMG-20140117-WA0009.jpg IMG-20140117-WA0010.jpg IMG-20140117-WA0011.jpg IMG-20140117-WA0014.jpgIMG-20140117-WA0015.jpg IMG-20140117-WA0013.jpg
    Last edited by altijdkleur; 17 January 2014, 22:11.

    #2
    Re: Help : Is dit normaal

    Ziet er toch goed uit.
    mssn wat over of ondervoeding, hoeveel water geef je nu nog?
    grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #3
      Re: Help : Is dit normaal

      begon eerst met om de dag 1 liter had begrepen ze waren te droog dus nu geef ik 2liter per pot om de 2dagen.. en knijp ik in de aarde als er nog druppel uitkomt wacht ik nog ff zodra er geen druppel uit de geperste aarde komt geef ik ze weer 2 liter per pot.

      Comment


        #4
        Re: Help : Is dit normaal

        ik denk te veel water ,weeg je je potten wel eens, kun je goed het verschil voelen tussen dorst of geen dorst, (vandaar je verkleuring dan)
        Ik gebruik24/l potten en geef maximum 75 cl op een dag soms met een dag tussenpauze, moet je een beetje aanvoelen wat je dames nodig hebben
        correct me if i'm wrong!!!
        grtz

        ps: waarom pers jij je aarde
        Last edited by reiko; 17 January 2014, 21:58.
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          #5
          Re: Help : Is dit normaal

          ik neem een handje vol aarde en pers het met me hand als er nog een druppel uitkomt weet ik dat er nog genoeg vocht in de grond zit.
          als ik pers en er komt niks is de grond te droog en geef ik water.
          Zo heb ik mij laten vertellen om handmatig te voelen of ze dorst hebben.
          Last edited by altijdkleur; 17 January 2014, 22:07.

          Comment


            #6
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

            Comment


              #7
              Re: Help : Is dit normaal

              geef van boven af ja ben altijd bang als ik op de grond doe dat het niet wordt opgenomen potten staan op een wortel doek en daaronder wel vijferfolie dus is allemaal waterdicht uiteraard.

              Comment


                #8
                Re: Help : Is dit normaal

                Mijn gedacht zou je voor de volgende ronde beter schaaltjes halen voor onder je potten en mssn nog even wat verslagjes doorlezen.
                Zo kan je rap probleempjes oplossen hoor.
                veel succes verder met de eindfase.
                Grtz Reiko
                Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Help : Is dit normaal


                  Ook te zien van de grote van je pot enzo, maar ind liever kijk je naar de behoefte van je plant en niet naar het tijdstip waarop je iedere dag zou moeten water geven
                  als je luisterd en kijkt verteld ze je alles
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Help : Is dit normaal

                    het opkrullend blad geeft aan dat ze te warm staan en te veel verdampen. De vergeling onder in je plant is redelijk normaal in dit stadium.

                    Comment

                    Bezig...
                    X